خبرهای داغ:
مسئول صندوق قرض الحسنه ایثار در کبودراهنگ خبر داد
تسهیلگر صندوق قرض الحسنه ایثار در کبودراهنگ از پرداخت ۲۶۲ میلیون تومان تسهیلات به مردم روستای داقداق آباد شهرستان کبودراهنگ خبرداد.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۲۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
پرداخت ۲۶۲ میلیون تومان تسهیلات به همت صندوق قرض الحسنه ایثاراصغر صالحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: این صندوق در سال ۹۷ با مشارکت مردم  روستای داقداق‌آباد با هدف حل مشکلات اقتصادی و معیشتی اهالی روستا راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به عضویت ۱۰۰ نفر در صندوق ایثار خاطرنشان کرد: اعضای صندوق ماهیانه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان آورده دارند که با  احتساب اقساط تسهیلات پرداخت شده، گردش مالی مجموعه ما در حدود ۲۲ میلیون تومان است.

تسهیلگر صندوق قرض الحسنه ایثار در کبودراهنگ گفت: از ابتدای فعالیت این صندوق، در مجموع ۶۳ نفر به ارزش ۲۶۲ میلیون تومان تسهیلات در حوزه‌های مختلف دریافت کرده‌اند.

وی افزود: ایجاد کارگاه‌های تولیدی، رونق کسب و کار، ساخت و مرمت منازل، تهیه جهیزیه و ... از جمله مواردی بوده‌اند که طی سال‌های گذشته صندوق قرض الحسنه ایثار در آن حوزه‌ها تسهیلات دریافت پرداخت کرده است.

صالحی اظهار داشت: خوشبختانه با فعالیت‌های صورت گرفته در صندوق قرض الحسنه ایثار، از مهاجرت اهالی روستای داقداق‌آباد به شهر جلوگیری شده است.

وی بیان داشت: درصدد آن هستیم که با مشارکت اهالی روستا فعالیت‌ها و کار‌های قدیمی و سنتی از جمله صنایع دستی و ... را احیا کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات