خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم است و این هدف قرارگاه است و دغدغه ما آسایش و آرامش و سلامت مردم است.
کد خبر: ۹۲۹۰۰۲۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛سردار مجتبی فدا صبح امروز در رزمایش لشکریان محمد(ص) محافظان سلامت، اظهار کرد: هدف از تشکیل و آغاز به کار قرارگاه سلامت لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری است.

 فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه با اعضای ستاد ملی کرونا، تصریح کرد: این ابتکار به جا در اصفهان به عنوان اولین استان رقم خواهد خورد.

 وی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم است و این هدف قرارگاه است و دغدغه ما آسایش و آرامش و سلامت مردم است.

 فدا عنوان کرد: در شرایطی که کشور در برخی نقاط در وضعیت قرمز و در برخی مناطق در شرایط حاد قرار دارد، نیاز است همگی با همدلی به مقابله با این بیماری بپردازیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد: این قرارگاه در راستای ستاد ملی کشوری و استانی کرونا حرکت خواهد کرد و با برانگیختگی مردم و با واگذاری مسئولیت ها به آحاد مردم در مقابله با این بیماری گام بر خواهد داشت.

 فرمانده سپاه صاحب الزمان گفت: این قرارگاه می کوشد ماسک گذاری، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و قطع انتقال زنجیره بیماری را گسترش دهد.

 فدا تاکید کرد: باید پیامد اقدامات به کاهش تعداد مبتلایان ، کاهش تعداد بستری ها و کاهش مرگ و میر بیماران باشد.

 به گزارش بسیج نیوز این قرارگاه با اعلام فرمانده سپاه صاحب الزمان رسما کار خود را آغاز کرد و رمز رزمایش محمد رسول الله(ص) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار