سومین مرحله فراخوانی گردان بیت المقدس سپاه ناحیه مالک اشتر برگزار شد

سومین مرحله از فراخوانی گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد با هدف حفظ روحیه رزمی و دفاعی بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۲۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سومین مرحله از فراخوانی گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر (اجرای میدان تیر عمومی و تخصصی، پیاده روی شبانه) به صورت ۱۲ ساعته، با هدف حفظ انسجام و نمایش توان نظامی امنیتی و همچنین تقویت روحیه شهادت طلبی در بسیجیان در مرکز آموزش بسیج برزش آباد بارعایت دستوالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر  مشهد در حاشیه این رزمایش مهم‌ترین هدف از فراخوان گردان بیت المقدس را حفظ روحیه رزمی و دفاعی بسیجیان و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب دانست و افزود: بسیجیان عزیز با حضور خود در صحنه‌های انقلاب موجب عزت و برکت و افزایش امنیت نظام شده و همچنین از طرفی مایه یاس و ناامیدی دشمنان شده است.

 سرهنگ پاسدار کوکبی؛ افزود: سومین مرحله از فراخوانی گردان بیت المقدس حوزه‌های مقاومت مالک اشتر (اجرای میدان تیر عمومی و تخصصی، پیاده روی شبانه) به صورت ۱۲ ساعته، طی سه مرحله در روز‌های جمعه در مرکز آموزش بسیج برزش آباد بارعایت دستوالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی گفت: کلاس‌های احکام، عقیدتی سیاسی و همچنین کلاس‌های آشنایی با فنون نظامی و آشنایی با سلاح و تیراندازی، تاکتیک و رزم انفرادی و میدان تیر از جمله برنامه‌های این فراخوان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار