فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در مراسم تجلیل از خادمان سلامت:

روحیه جهادی و ایثار کادر درمان تداعی کننده رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است

مراسم تجلیل از خادمان سلامت، با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، فرماندار ، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری و جمعی از فرماندهان و مسئولان در بیمارستان فیروز آبادی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۲۵۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

 به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران  در مراسم تجلیل از حافظان سلامت بیمارستان فیروزآبادی، با اشاره به رشادت ها و ازجان گذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس،  گفت: کادر درمان کشور نیز اکنون با روحیه جهادی همانند دوران دفاع مقدس در نبرد با ویروس منحوس کرونا در صحنه رزم حضور پیدا کردند.

 وی با قدردانی از همه پرسنل بیمارستان فیروزآبادی، افزود: در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آنچه بر همگان آشکار شد برجسته سازی روحیه جهادی، بسیجی و انقلابی آحاد ملت بر گرفته از ایمان مستحکم الهی در عرصه های مختلف بویژه در عرصه جدید به ویژه در عرصه نبرد سنگین این بیماری برای همه کشورهای جهان بین ملت‌ها با این بیماری  بود.  

وی گفت: ملت ها  دیدند که کادر درمانی و پزشکی  کشورمان با همان روحیه ایثارگرانه و فداکاری و جسارت و ایمان و روحیه‌ای که رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ادوار دیگر در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حریم آل الله و سایر صحنه ها ایثارگرانه در صحنه نبرد با   ویروس کرونا حضور پیدا کردند .

سردار حسن زاده اظهار داشت: کادر درمان کشور بیش از ۸ ماه در خط مقدم   مبارزه با کرونا حضور دارند و ایثارگرانه در صحنه نبرد با ویروس کرونا حاضر شدند و در این مسیر شهدایی تقدیم ملت و انقلاب کردند که این روحیه نشانه بارز یک کشور تمام عیار اسلامی و جهادی و اسلامی  مهدوی و انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: در موج جدید کرونا یک موج جدید برای تجلیل از پرسنل ایثارگر و حافظان سلامت در سنگر بهداشت و سلامت آغاز شده است که اولین روز  رزمایش تجلیل از حافظان سلامت همزمان با سراسر کشور  در شهرستان ری با همکاری بسیج جامعه پزشکی و گروه های جهادی سلامت  انجام می شود.

وی همچنین از انعقاد تفاهمنامه طرح حافظان سلامت با همکاری سازمان بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت از بیستم آبان ماه خبر داد و گفت: این تفاهمنامه شب گذشته بین سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان و دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی متعقد شده است که بر این اساس پایگاه های بسیج مرکز شکل گیری و آموزش گروه های جهادی سلامت خواهد شد و در محله هایی که نیاز است حضور یافته و به مردم کمک خواهند کرد.

سردارحسن زاده با انتقاد از برخی رسانه ها که اجرای این طرح را شعاری دانسته اند، اظهار داشت: متاسفم برای کسانی که بعد از 40 سال حضور موفقیت آمیز نیروهای داوطلب بسیجی در تمام عرصه ها با شک و تردید به این رزمایش نگاه می کنند. اما بدون شک نیروهای داوطلب و بسیجی در این عرصه هم مانند سایر عرصه های رزمی و جهادی سربلند بیرون خواهند آمد.

  در پایان این مراسم از با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کادر درمانی بیمارستان فیروزآبادی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار