خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: فرهنگ اسلامی به ایثار تاکید میکند و در جامعه اسلامی براورده کردن نیاز اطرافین بر نیازهای شخصی اولویت دارد.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۱۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مراسم توزیع ۳۰۰ سری جهیزیه در راستای نهضت کمک مومنانه ضمن تبریک به مناسبت هفته هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم و امام صادق(ع) اظهار کرد: این اقدام در راستای لبیک به فرمان رهبر معطم انقلاب صورت گرفته است و امیدواریم که بتوانیم دست به دست هم داده با همدلی و کمک مومنانه به شرایط امروز سر و سامان ببخشیم و از این وضع عبور کنیم.

 

وی با اشاره به روز ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام یادآور شد: امیدواریم ما هم بتوانیم راهی را که شهیدان و امام شهدا ایجاد کردند و به آن پایبند بودند را ادامه دهیم.

 

معبودی ابراز کرد: مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی یکی از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی است که ما همواره به آن پایبند خواهیم بود و امروز ایران اسلامی علمدار این راه در سراسر جهان می باشد.

 

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به این موضوع که ایثار و خودخواهی دو مفهوم متفاوت و دو فرهنگ متقابل هستند، اذعان کرد: دین اسلام به ما میگوید که ابتدا به نیازهای اطرافیانت توجه کن و سپس به خودت بیاندیش و این امر به صورت یک فرهنگ در جامعه اسلامی قلمداد میشود در حالی که اگر انسان خود محور باشد نیازهای شخصی اش را به هر امری ارجهح میداند و اولویت های متفاوتی را نسبت به فرهنگ ایثار برای خود تعریف می کند.

 

این مسوول در خاتمه خاطر نشان کرد: در مقابله با ویروس کرونا در ایران اسلامی جان هیچ کسی ارزش کمتر یا بیشتری نسبت به سایرین ندارد و پیر و جوان در دریافت خدمات درمانی برابر هستند و این در حالی است که در مجامع غربی علنا اظهار میشود که به علت کمبود ها جوانتر ها  در اولویت قرار دارند و افراد کهنسال در درجه های بعدی اهمیت قرارگرفته اند. 

 

۱۰۰۴/پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها