بیانیه بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری به مناسبت 13 آبان:
بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۹۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

به گزارش بسیج، بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- 76)

یوم الله 13 آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمه الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

یوم الله 13 آبان هویتی جدید به خود می گیرد. هویتی از جنس انسجام و اتحاد درونی که با شور حسینی درآمیخته و در مشت های گره کرده مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی، قدرت جبهه حق را به رخ استکبار جهانی بکشاند.

امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودک‌کش آمریکا و فریاد تنفر ملت ها از حکام کاخ سفید راشنید تا آنجا که امام خامنه ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان بود.

بسیج به دشمنان زبون و اربابان آمریکایی نیز هشدار می دهد چهل دو سالگی دوم نظام اسلامی آغاز شده و به قول رهبر و مقتدایمان دوران پختگی و نشاط انقلاب با قدرت، با حفظ استعدادها و با برافراشته بودن پرچم های اصلی، همچنان دارد به پیش می رود.
یوم الله 13 آبان فرصت بازنمایی گفتمان سلطه ستیزی و طنین شعارمرگ برامریكا است.

رخدادها و حوادث تأثیرگذار 13 آبانماه كه در سه مقطع خاص، بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضدامریكایی و استكباری 13 آبان را فرصتی برای برجسته سازی پدیده ضد استكباری و ضد امریكایی در گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی و تبیین رخدادهای سه‌گانه اما با هویت واحد این روز تاریخی، قلمداد و خاطر نشان كرده است: "تبعید حضرت امام (ره) به تركیه در سال 42"، "كشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357" و "تسخیر لانه جاسوسی امریكا در سال 1358" نشان می‌دهد بازیگر اصلی و منشأ هر سه حادثه امریكا و دشمنی كاخ سفید با ملت ایران بوده است.تیزی ملت ایران است نشان دهنده اهمیت راهبردی و تاریخ ساز این مصاف بزرگ است.

یوم الله 13 آبان سند پرافتخار ماندگار از استكبارستیزی نسلی بالنده است كه ایثار و فداكاری، استفامت و پایداری در راه ارزش های دینی و ملی را از پیر روشن ضمیر انقلاب فرا گرفت و شرنگ ناكامی را در كام مستكبران چشانده، آتش بر خرمن لانه شوم دشمن رستگاری بشر نشانده است.
رژیم آمریکا که قبلاً با خروج یکجانبه خود از برجام و اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران، "به جنایت علیه بشریت" مبادرت ورزیده و در برهه‌های مختلف زمانی از جمله مواقع سیل، زلزله و کرونا و همچنین به طُرق مختلف از جمله ترور ناجوانمردانه اصلی‌ترین مدافع حقوق ملت‌های منطقه یعنی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، زوایای متفاوتی از جنایت در حق ملت‌های مستقل را به منصه ظهور رسانیده است.

مردم که با دادن هزینه های سنگین زیرسایه حاکمیت و ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند، قله های علم و فناری فتح کردند و عزتمندانه پرچم اسلام و ایران را به اهتزاز در آوردند و آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند، امروز با نصب العین قرار دادن نقشه راه رهبر معظم انقلاب میروند تا در جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی و جنگ فرهنگی حماسه دیگری خلق کنند.

توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) و مسلمانان، اقدامی ساختاری و سیاسی در فرانسه برای توسعه اسلام‌هراسی و دیگرهراسی در غرب است؛ چرخش فرانسه به سمت دیدگاه های نژادپرستانه افراطیون راستگرا، به معنای به بن‌بست رسیدن ایده‌های لیبرالیستی و ترویج فاشیسم در اروپاست.

این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه تحت سیطره خود درآورده و برای آنان ارمغانی جز شبیه‌تر شدن به جوامع غیرانسانی نداشته است.

سقوط اخلاق و انسانیت در بین سردمداران مدعی لیبرالیسم و دموکراسی و ایجاد شکاف در بین ادیان نشانگر بی‌کفایتی آنان در اداره حکومت و ناتوانی و عجز در برابر خواسته های مردمی است.

در یوم الله 13 آبان بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری ضمن محکومیت این عمل ضداخلاقی و ضدانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و لیبرالیسم بخصوص امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه تأکید می نمایند که حمیت انسانی و غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان های باطل انسان‌ستیز و ضداسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی‌سازی کند و از این طریق مانع شنیده شدن حق شود.

ارسال نظرات