خبرهای داغ:
ترامپ یا بایدن؟ فضای دوقطبی

جریان وابسته و القای تفکر دوقطبی انتخابات آمریکا

این بار جریان وابسته به برجام و مذاکره بی هدف که تسلیم کشور را پیگیری می کنند با دوقطبی سازی ترامپ و بایدن سعی در القا سودمند بودن بایدن برای ایران دارند تا بوسیله وی تمام مشکلات کشور مرتفع شود.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۱۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

خبرگزاری بسیج قزوین: انتخابات آمریکا نه تنها هیچ تاثیری در اقتصاد ایران ندارد بلکه چشم داشت به انتخاب جو بایدن یا ترامپ در حقیقت بازکردن گارد برای دریافت ضربات هولناک خواهد بود.

در ایران رویه برخورد با دموکرات و جمهوری خواهان توسط روحانی شروع شد و بزرگترین تحریف در خصوص آمریکا شکل گرفت به نحوی که خوی استعماری، استکباری و ظلم جهانی شیطان بزرگ را به ترامپ و هیلاری کلینتون و در حال حاضر به ترامپ و بایدن تنزل دادند.

وقتی بحث تحریم ایران در گنگره و سنا به رای گذاشته شد از ۵۰۰ نماینده مجلسین ۴۹۹ نفر برای تحریم ایران رای موافق دادند. اتحاد دمکرات ها و جمهوری خواهان در برخورد با ایران هیچ تفاوتی نمی کند. برخی از اصلاح طلبان در انتخابات گذشته در روزنامه دکتر انتظامی معاون مطبوعاتی ارشاد هیلاری کلینتون را برنده انتخابات اعلام و در صفحه اول آن تصویر هیلاری کلینتون، روحانی و باراک اوباما با زمینه رنگ بنفش منتشر شد.

این بار جریان وابسته به برجام و مذاکره بی هدف که تسلیم کشور را پیگیری می کنند با دوقطبی سازی ترامپ و بایدن سعی در القا سودمند بودن بایدن برای ایران دارند تا بوسیله وی تمام مشکلات کشور مرتفع شود.

امروز رهبر انقلاب فرمودند: هرکس در آمریکا انتخاب شود در سیاست ما تغییری ایجاد نمی شود.بیشترین جنگ های تاریخ آمریکا توسط دمکراتها بر دنیا تحمیل شده است. رییس جمهور آمریکا مجری سیاست های سرمایه داران است و هیچ گاه به نفع جمهوری اسلامی نخواهد بود.

آنچه پیداست دمکراتها با تبلیغ چهره صلح طلبی خود خواهان امتیازگیری در مذاکره با ایران هستند، جمهوری خواهان نیز به این باور رسیدند که اوباما آنچه را در جنگ نمی توانست بدست آورد در مذاکرات کم هزینه بدست آورد.

اصلاح طلبان به خود سیاست های دمکراتها توجه نمی کنند بلکه تنها به نشانه آنها که الاغ است توجه کردند، فکر می کنند که این جماعت جمیعا الاغ تشریف دارند و هیچ گاه نخواستند درک واقعی داشته باشند که آمریکا را در نماد خود سوار بردیگران تصور می کنند.

در جریان دیگر نماد جمهوریخواهان فیل است و ترس از لگد زدن دارند اما حقیقت فیل سواری این جماعت بر منابع نفتی دنیاست.

از نظر افرادی که عاقلانه می اندیشند هرکس در آمریکا روی کار بیاید تفاوتی در سیاست آمریکا علیه ایران ایجاد نمی شود. امروز انتخابات آمریکا به اتمام می رسد و ترامپ گزینه نهایی آمریکا برای کاخ سفید خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار