خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بجنورد در بازدید از حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان، گفت: مهم ترین رسالت بسیجیان حضور در فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم است.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۵۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی الهی راد " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد " در حاشیه بازدید و سرکشی از حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان در راستای اجرای رزمایش طرح ثامن 3 به خبرنگار ما گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را برای رهبری نشان می‌دهد و دشمن نیز برای تصرف عقول و قلوب ملت همیشه بیدار ایران اسلامی برنامه های پیچیده و خطرناکی دارند.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در زمینه فضای مجازی تأکید کرد: در این میدان باید جایگاه خود را بشناسیم و نباید در این عرصه خوش خیال باشیم.

مهدی الهی راد در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان و مدیران فضای مجازی حوزه های بسیج گفت: کار در عرصه فضای مجازی کار بزرگی است و اولین لازمه کار در این حوزه ، بیداری دائمی است، بیداری به معنی هوشمندی و عدم غفلت در فضای مجازی است و مهم ترین رسالت بسیجیان نیز حضور در فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم است.

وی اضافه کرد : با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا نشست ها و گردهمایی های بصیرتی و روشنگرانه همچون آمادگی های رزمی - دفاعی ، تعطیلی نداشته و این رویکرد در فضای مجازی دنبال واجرای صحیح طرح ثامن در بسیج ، باعث تحول در سطح بینش و آگاهی های بصیرتی ، اخلاقی و سیاسی بسیجیان خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد درپایان بر تلاش برای افزایش سواد فضای مجازی در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب کار بسیار دشواری است و دائما باید اقدامات دشمن در این عرصه را رصد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها