خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد:

مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی با بیان اینکه؛ مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نبوده و از مبانی اولیه انقلاب اسلامی است، تکیه بر ظرفیت های درونی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی دانست.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۲۳
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زورگویان و شکستن ابهت پوشالی آنان، پیام و درس بزرگی است که حوادث 13 آبان به ما می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد،  با بیان اینکه امام خمینی (ره) از وقایع 13 آبان به‌عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کردند، تصریح کرد: ملت انقلابی ایران در این روز، با تسخیر لانه جاسوسی، راه نفوذ آمریکا به انقلاب اسلامی را سد کرد و این روز باید به‌خوبی گرامی داشته شود.

جمشیدی افزود: مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نبوده و از مبانی اولیه انقلاب اسلامی است، یعنی ما تابع قرآن کریم هستیم و اگر مبارزه با استکبار نباشد، ما هم نخواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد افزود: وقتی در 40 سال قبل، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آمریکا در بخش عمده‌ای از جهان، قدرت نخست، بلامنازع و تعیین‌کننده معادلات نظامی، سیاسی و امنیتی مراکز مختلف جهان به‌ویژه در منطقه ما یعنی خاورمیانه بود.

جمشیدی، گفت: امام راحل(ره) با درایت و تیزبینی و با اتکال به خداوند بزرگ پنجه در پنجه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران انداخت و با حمایت مردم، الهام از حضرت حق و به برکت انسجام و پایمردی علما و روحانیون و نیز با تکیه بر فرهنگ اهل‌بیت (علیهم السلام) توانست در مدت کوتاهی آمریکایی‌ها را سر جایشان بنشاند و از ایران بیرون کند.

وی در پایان تصریح کرد: این روز بزرگ یادآور 3 واقعه مهم از جمله تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان بی گناه در سال 1357 توسط رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) است.

این مقام مسئول، با اشاره به گمانه زنی های پیرامون نتایج انتخابات آمریکا و اینکه وضعیت اقتصادی کشور ما با روی کار آمدن جمهوری خواهان یا دموکرات ها در آمریکا چگونه خواهد بود؟، اظهار کرد: دولتمردان آمریکا در فشار بر آزادیخواهان جهان و در مقابله با ملت بزرگ ایران اسلامی به خاطر آرمان های انقلابی یکسان هستند و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی در کشور ما به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب تکیه بر ظرفیت های درونی و تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه مشارکت آحاد مردم عزیزمان می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار