خبرهای داغ:
به همت پایگاه های بسیج محلات خاتم الانبیا (ص)،

از ضدعفونی تا برپایی ایستگاه صلواتی و کاروان شادی در شاهرود+ تصاویر

به همت پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) فعالیت‌های گوناگونی را اجرا نمودند.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۷۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق (ع) فعالیت‌های گوناگونی را اجرا نمودند.
به همت پایگاه شهید آوینی شهرک البرز گروه سرود بچه‌های آسمانی پایگاه در شهرک البرز و شهرک کوثر با پیگیری پایگاه رسول اکرم (ص) به اجرای برنامه پرداختند و برنامه آتش بازی در شب میلاد پیامبر (ص) را در جوار مسجد الهادی شهرک برپا کردند و سخنرانی مقام معظم رهبری در روز ولادت در سطح شهرک بصورت زنده پخش کردند و تندیس یادبود به مناسبت میلاد پیامبر (ص) تهیه و اهدا نمودند و تهیه و پخش گوشت بین خانواده‌های کم برخوردار محله و جمع آوری لوازم جهیزیه برای زوج‌های جوان را انجام دادند و مولودی وشعر خوانی در گلزار شهدا شاهرود و پخش زنده در فضای مجازی انجام پذیرفت.
همچنین به همت پایگاه شهید رجایی محله شهرک شهید رجایی ایستگاه مولودی و اهدا گل و ماسک به همشهریان در ۲ نقطه شهر و در دو شب متوالی انجام و بسیجیان با حضور در سازمان آتش نشانی و اهدا ماسک و گل به کارکنان خدوم سازمان همزمان با ولادت پیامبر مهربانی این روز را گرامیداشتند.
به همت پایگاه حزب الله محله شهرک امینیان ایستگاه صلواتی برپا و بیش از ۱۱۰ بسته‌های بهداشتی و فرهنگی توزیع شد و ضد عفونی محله شهرک امینیان توسط بسیجیان پایگاه انجام شد.
بسیجیان پایگاه نینوا نیز ضدعفونی محدوده خیابان کاج را انجام دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار