خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

به صورت ویژه پیگیر انتقال آب سد طالقان به آبیک و روستاهای تابعه هستیم

دکتر محمدبیگی با اشاره به مهمترین مشکل شهر زیاران و آبیک در حوزه آب شرب گفت: به صورت ویژه پیگیر انتقال آب سد طالقان به آبیک و روستاهای تابعه هستیم.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۰۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در ادامه سفر یک روزه خود به آبیک که با حضور جمعی از مسئولان شهری و منطقه ای و همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، در جمع شوراها، معتمدین و مسئولان شهر زیاران حاضر و پیگیر مشکلات این منطقه شد.

دکتر محمدبیگی با تبریک شهر شدن زیاران گفت: این یک فرصت طلایی است که سال ها مردم این منطقه منتظر آن بودند. فرایند تبدیل شهر طولانی است و مسئولان استانی و نمایندگان پیگیر آن بودند، متاسفانه این موضوع دچار تعلل و تاخیر شده بود که با رایزنی های صورت گرفته با مدیران و مسئولان کشوری مقرر شد این موضوع تسریع شود.

وی افزود: از همه افرادی که در مسئولیت های مختلف ملی و استانی در سایه وحدت و همدلی برای این موضوع تلاش های زیادی انجام دادند تقدیر می شود، امید است در آینده نه چندان دور با ایجاد زیرساخت های شهری، شاهد رشد و توسعه این منطقه که دارای موقعیت خاص توریستی و گردشگری است، باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از مهمترین مشکلات منطقه زیاران و آبیک می توان به مشکل آب اشاره کرد. استان قزوین با وجود آنکه از بستر رودخانه های مختلف و پر آب بهره مند است اما از مشکلات کمبود آب شرب و کشاورزی در رنج است.

این مسوول اضافه کرد: به صورت ویژه پیگیر انتقال آب سد طالقان به آبیک و روستاهای تابعه هستیم. خوشبختانه این طرح با پیگیری های صورت گرفته در لیست طرح های ملی قرار گرفته و مسئولان دولتی قول داده اند تا پایان عمر این دولت آن را به سرانجام برسانند.

دکتر محمدبیگی عنوان کرد: شهر شدن چند منطقه از جمله آقابابا، قشلاق همچنین ارتقاء اقبالیه و محمدیه در حال پیگیری است و این قول را به مردم این مناطق می دهیم که از هیچ تلاشی برای رشد و توسعه آن کوتاهی نکنیم.

وی گفت: با توجه به دارا بودن بافت جوان در این منطقه ضرورت دارد برای گسترش اماکن ورزشی و تفریحی نسل نوجوان و جوان قدم هایی برداشته شود.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار