ای کاش آنقدر که این شورا برای حاشیه سازی ها و اقدامات عوام فریبانه فرصت می گذارد و هزینه صرف می کند قدری هم اراده برای حل مشکلات مردم داشت.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۲۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛44 گروه جهادی در واکنش به عملکرد و سیاسی کاری اخیر شورای اسلامی شهر اراک در پی تصمیم سیاسی و تغییر نام خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی بیانیه ای صادر کردند.

چیزهای کوچک و جزئی و مانند اینها مسئله کشور نیست مسئله کشور روحیه انقلابی است مسئله کشور جهت گیری انقلابی است و از لحاظ علمی و برنامه ریزی، مسئله کشور معیشت مردم است اینها مسائل اصلی کشور است / مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

با گذشت بیش از سه سال از عمر پنجمین شورای اسلامی شهر اراک شاهد قربانی شدن منافع مردم در گرو تصمیمات سیاسی و منفعت طلبانه عده‌ای در این شورا هستیم، تصمیماتی که نه بر پایه خدمت به مردم، انتصابات درست، هزینه کردهای درست ، خدمت‌رسانی به حاشیه‌ها بلکه بر پایه تمامیت‌خواهی، لابی‌گری و سیاست زدگی می باشد .

ای کاش آنقدر که این شورا برای حاشیه سازی ها و اقدامات عوام فریبانه فرصت می گذارد و هزینه صرف می کند قدری هم اراده برای حل مشکلات مردم داشت.

در شورای پنجم عملکرد مطلوبی در خصوص رسیدگی به محله های حاشیه نشین و خدمات‌دهی به عموم مردم به ویژه مستضعفین،  ایجاد و برنامه ریزی طرح های ویژه جهت  معضلات دیده نمی‌شود و تا ذهن یاری می کند حاشیه آفرینی و لابی‌گری موج میزند.

 کارنامه این شورا پر است از عملکرد پوچ، تصمیمات یک شبه، جنجال‌آفرینی و هوچی گری.مگر نه اینکه این شورا موظف به کار تخصصی و به دور از حاشیه سازی است؟مگر نه اینکه این شورا موظف به هم افزایی نیروها جهت حل مسائل است؟مگر نه اینکه این شورا موظف به کار جهادی در راستای خدمت رسانی به ولی نعمتان خویش است؟چگونه می شود که با حاشیه سازی، سیاسی کاری و تمامیت‌خواهی به مردم خدمت کرد؟

حاشیه‌های فراوان و ترک فعل های مکرر این شورا موجب شده است شاهد دست و پا زدن قشر عظیمی از شهروندان مان در سکونتگاه های غیر رسمی با مشکلات عدیده رفاهی و حداقل خدمات شهری باشیم.

آیا علت این مسائل به غیر از نداشتن روحیه انقلابی و جهادی است؟

نداشتن روحیه انقلابی کار را به جایی می کشاند که به جای اینکه به مسائل اصلی و دغدغه های شهروندان برسید، بیاید در سال آخر با حاشیه‌سازی و فرار رو به جلو و اقدام به کارهای سطحی عملکردِ نکرده‌ی خویش را پنهان سازید و از ارائه کارنامه ضعیف خویش به شهروندان شهیدپرور اراک با توسل به لمپنیسم و افراطی گرایی فرار نمایید.

و اما این آخرین حاشیه ایجاد شده که ظاهری شاید زیبا ولی اثری زشت و منافق صفتانه دارد را نمی‌شود با مسامحه ندیده گرفت 

نامگذاری خیابان ۱۲ متری ملک که تا به امروز به نام شهید سید جمال الدین اسد آبادی اندیشمند سیاسی و مبلغ "اندیشه اتحاد اسلام" بوده است به نام استاد شجریان جای بسی تامل دارد.

1- با وجود تمام احترام و ارزشی که برای دوستداران استاد شجریان قائل هستیم اما نمی‌توانیم دیدگاه های ایشان در مورد انقلاب، اسلام، خوانندگی زنان، روحانیت و ... را نادیده انگاریم لذا نامگذاری هر خیابانی به نام ایشان را به مثابه ایجاد یک دوئل و قطبی سازی در جامعه پنداشته و اعضای موافق این نامگذاری در شورا را از این کار بر حذر میداریم.

2- حذف نام شهید سید جمال الدین اسد آبادی از این خیابان در هفته وحدت در بهترین ظن غفلت دانسته و شک بر عدم بصیرت و اطلاع از تاریخ غرورآفرین این ملت را در اذهان عموم تقویت می بخشد .

3- این حرکت را نوعی سوء استفاده، عوام‌فریبی، استفاده ابزاری از هنر می دانیم لذا مطمئناً سوء نیت هایی در انحراف از پاسخگویی به شهروندان اراکی در قبال عملکرد این شورا می پنداریم.

در پایان با وجود کم و کاستی‌های فراوان در عملکرد این شورا ایشان را به تقوای الهی به دور از حاشیه آفرینی و انجام فریضه خدمت رسانی به شهروندان اراکی دعوت نموده و اعلام می داریم ما گروههای جهادی به تأسی از امامین انقلاب به حرکت خویش در راه زدودن فقر و محرومیت از چهره زیبای شهر اراک و شهرها و روستاهای این استان همچون گذشته خواهیم پرداخت و تا رسیدن به قله‌های رفیع انقلاب دست از کار نخواهیم کشید و در برابر هرگونه جنجال آفرینی و سیاسی کاری محکم ایستاده و از مبانی انقلاب سرسوزنی کوتاه نخواهیم آمد. 

گروه جهادی شهید پازوکی- گروه جهادی مهاجر - گروه جهادی راه روشن - گروه جهادی شهید تورجی زاده - گروه جهادی مطلع الفجر – گروه جهادی شهید محمود رادمهر - گروه جهادی مشکات - گروه جهادی ثارالله - گروه جهادی خادمان انقلاب - گروه جهادی شهید وطن پور - گروه جهادی جنود المهدی(ع)- گروه جهادی حضرت معصومه(س) - گروه جهادی امام حسن (ع) - گروه جهادی شهید بختیاری - گروه جهادی طه  - گروه جهادی جوادالائمه(ع) - گروه جهادی شهید عبداللهی - گروه جهادی رضوان - گروه جهادی شهید حججی - گروه جهادی شهید مهدوی - گروه جهادی شهید مسلمی - گروه جهادی شهید رحیمی - گروه جهادی شهید بابایی - گروه جهادی شهید قربانی - گروه جهادی شهید صدوقی - گروه جهادی شهید زهره وند - گروه جهادی امام سجاد (ع) - گروه جهادی شهید صالحی - گروه جهادی شهید علی رضایی - گروه جهادی امام جواد (ع) - گروه جهادی شهید همت - گروه جهادی شهید خرازی - گروه جهادی شهید پاکپور - گروه جهادی شهیدان فراهانی - گروه جهادی شهید انصار - گروه جهادی شهید فهمیده - گروه جهادی شهید علیپور - گروه جهادی شاهد - گروه جهادی فاطمیون - گروه جهادی شهید قدرت اله حسن شریف - گروه جهادی طلوع - گروه جهادی شهید عابدی - گروه جهادی شهید انصاری - گروه جهادی شهیدان رجایی

ارسال نظرات