خبرهای داغ:
با همت بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری؛

تداوم کمک های مؤمنانه با هدیه ی لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری، ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در قالب کمک های مومنانه برای دانش آموزان محروم استان ارسال کرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۹۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان از  از اهدای ۳۰۰ بسته لوازم التحریر در قالب کمک های مومنانه در بین دانش آموزان بی بضاعت چهارمحال و بختیاری  خبر داد.

پوریا حشمتی، در برنامه نمادین توزیع و جمع آوری بسته های کمک مومنانه که با حضور مسولان دانشگاه فرهنگیان و بسیج دانشجویی  استان برگزار شد، اظهار داشت: پس از فرمان اولیه رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کمک های مومنانه به افرادی که  به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا دچار آسیب معیشتی شدند، بسیج دانشجویی  با همکاری دانشگاه فرهنگیان استان، اقدام به ارسال بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نموده است.

حشمتی ، با اشاره به اینکه ارزش هر یک از این بسته ها بیش از دو میلیون ریال است، بیان داشت: توزیع این بسته ها از فردا در مناطق دور افتاده بدست دانشجویان و بسیجیان این دانشگاه آغاز می شود و این گونه مراحل کمک های مومنانه  در سطح استان همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار