استاندار زنجان:

تصدی ۲۰ جوان زیر ۳۸ سال در قالب پست‌های مدیریتی دستگاه‌های مختلف در زنجان

استاندار زنجان از تصدی ۲۰ جوان زیر ۳۸ سال در قالب پست‌های مدیریتی دستگاه‌های مختلف در این استان خبر داد وگفت: باید از ظرفیت ارزشمندی که در نسل جوان وجود دارد، به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۵۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ فتح الله حقیقی صبح امروز در نشست مشورتی جوانان استان با بیان اینکه باید از ظرفیت ارزشمندی که در نسل جوان وجود دارد، به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، گفت:یکی از این ظرفیت‌ها می‌تواند در مجمع مشورتی جوانان استان بروز و ظهور پیدا کند، به همین خاطر باید به برگزاری این گونه جلسات اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید بتوانند در فضایی توأم با آرامش، نقطه نظرات خود را به مسئولان انتقال داده و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را در فضایی توأم با اعتماد متقابل اطلاع‌رسانی کنند، تصریح کرد:امروز مجمع مشورتی جوانان استان، زمینه‌ای را برای بیان انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود به صورت آزادانه و شفاف فراهم کرده است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه با بیان آزادانه دیدگاه‌های نسل جوان می‌توان از این ظرفیت به درستی و بهینه استفاده کرد و معتقدیم مجمع مشورتی جوانان می‌تواند این زمینه را برای بیان چنین اظهار نظر‌های سازنده‌ای فراهم کند، افزود:خوشبختانه مجمع مشورتی جوانان استان زنجان تا به امروز خروجی خوبی داشته و یکی از تصمیمات سازنده و مهم این مجمع، حضور جوانان زیر ۳۸ سال در پست‌های مدیریتی است.

حقیقی خاطرنشان کرد:تصدی ۲۰ جوان زیر ۳۸ سال در استان در قالب پست‌های مدیریتی دستگاه‌های مختلف که با قرار گرفتن تحت آموزش‌های مختلف در این عرصه حضور پیدا کرده‌اند اتفاق مبارکی در استان است.

وی ادامه داد:اگر امروز به دنبال حضور جوانان زیر ۳۸ سال در پست‌های مدیریتی استان هستیم، این بدان معنی است که در آینده قادر خواهیم بود از این ظرفیت در سایر جایگاه‌ها نیز بهره ببریم.


مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که هیچ چیز بالاتر از ایجاد آرامش در جامعه قرار نگرفته و باید تلاش کنیم به این مهم دست یابیم، تاکید کرد:با وجود اینکه اقدامات زیادی برای قرار گرفتن جامعه در آرامش انجام شده است، اما به دلیل اطلاع‌رسانی نه چندان مطلوب در این زمینه و علی‌رغم اقدامات صورت گرفته، مردم هنوز به این آرامش دست نیافته‌اند.

حقیقی با اشاره به اینکه تبیین اقدامات صورت گرفته به مردم، یک امر ضروری بوده؛ چرا که همه این کار‌ها در شرایط سخت تحریم و بدتر از آن در شرایط کرونایی محقق شده است، گفت:ایجاد اشتغال، کنترل قیمت مرغ، بازگرداندن واحد‌های تعطیل به چرخه تولید، توزیع روغن مایع در بازار و سایر اقدامات، همگی در راستای ایجاد آرامش در جامعه انجام شده که باید مردم از همه این اقدامات مطلع شوند.
ارسال نظرات