خبرهای داغ:

ضرورت امروز، ابتکار درکار و تغییر درسبک زندگی ومدیریت است

فرماندار شاهرود گفت: با توجه به شرایط کنونی حاکم مانند همه‌گیری ویروس کرونا، باید برای افزایش کارایی واثربخشی در برنامه‌ها به دنبال نوآوری و ایجاد تغییر در سبک کار ومدیریت بود
کد خبر: ۹۲۹۱۱۱۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست معرفی معاون جدید برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، شیوع ویروس کرونا را نقطه عطفی برای تغییر بسیاری از برنامه‌ها و نیز سبک زندگی شخصی و کاری دانست و افزود: ما اکنون در حال گذر از وضعیت پیشین به موقعیتی جدید هستیم و از آنجایی که هیچ گاه شرایط به زمان قبل از کرونا بازنمی گردد، باید بتوانیم خود را با آن تطبیق دهیم.
وی با بیان اینکه به دلیل نبود شناخت از این ویروس شرایط دشواری به وجود آمده است، تصریح کرد: از ۲۳ نوع جهش ژنتیکی کرونا چهار مورد مخصوص ایران است و این موضوع نشان می‌دهد که در مبارزه با ویروس کرونا هم نباید به خارجی‌ها امید داشت.
فرماندار ویژه شاهرود یادآور شد: علاوه بر وجود تحریم‌ها باید همان گونه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، بر توانمندی‌های خود تکیه کنیم.
فخری اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با کرونا در شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: پایین‌تر بودن درصد فوت بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به نسبت میانگین کشوری نشان دهنده عملکرد خوب شهرستان به ویژه نیرو‌های بخش درمان است.
وی فراهم کردن مقدمات برگزاری ۲ انتخابات پیش رو را از جمله برنامه‌های مهم فرمانداری در ماه‌های آینده برشمرد و ابراز کرد: علاوه بر تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و ایجاد زمینه مشارکت حداکثری، باید به اقتصاد و معیشت مردم نیز توجه شود.
فرماندار شاهرود راه اندازی بنگاه‌های راکد، رفع موانع تولید، افزایش ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد بنگاه‌های جدید را از جمله سیاست‌های ابلاغی وزارت کشور به فرمانداری‌ها عنوان کرد و افزود: در این راستا در ۶ ماهه نخست امسال کار‌های خوبی در شاهرود انجام شد و از جمله آن‌ها می‌توان به عملکرد ۵۲ درصدی حوزه اشتغال و دریافت رتبه نخست در براساس سامانه رصد وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی بین دیگر شهرستان‌های استان اشاره کرد.
فخری یادآور شد: در کنار توجه به حفظ سلامت و امنیت مردم باید به سرمایه گذاری و اقتصاد توجه ویژه نمود و نظارت بر بازار رانیز افزایش داد.
گفتنی است در این نشست ابوطالب جلالی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شاهرود معرفی شد.
ضرورت امروز، ابتکار درکار و تغییر درسبک زندگی ومدیریت است
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار