خبرهای داغ:

جلسه همفکری قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی شاهرود+ تصاویر

جلسه همفکری قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در محل نقاهتگاه بیماران کرونایی شهید سلیمانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۵۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه همفکری با حضور مسئول معاونت علمی پژوهشی سپاه استان، مسئول بسیج جامعه پزشکی و قرارگاه پدافند زیستی شهرستان و بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود در محل نقاهتگاه بیماران کرونایی شهید سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود برگزار گردید.
در این جلسه که جمعی از دانشجویان بسیجی رشته پزشکی نیز حضور داشتند طرفین در مورد روش‌های چگونگی شناسایی سریع بیماران کرونایی در روز‌های اول جهت قطع زنجیره انتقال به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مصطفی خانی معاون علمی، پژوهشی سپاه استان در این جلسه بر استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج دانشجویی در تشکیل اتاق وضعیت کرونای شهرستان تاکید و بیان نمود در صورت موافقت دانشگاه علوم پزشکی این اتاق وضعیت بزودی کار خود را آغاز خواهد کرد.
جواد رضوانی مسئول بسیج جامعه پزشکی نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری همه نهاد‌ها بتوانیم از فشار زیاد بر روی کادر درمان بکاهیم.
سیدحیدر موسوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود از آمادگی کامل بسیج دانشجویی در جهت ارائه کمک فکری و عملی به مجموعه نقاهتگاه و معاونت علمی سپاه و همچنین همه دستگاه‌های مرتبط با مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود که با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی تشکیل شده همواره پیشقدم کمک به هموطنان و همشهریان شاهرودی خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار