افزایش سقف انتقال وجه درون بانکی بانک ایران زمین؛

راهکارهایی برای کاهش مراجعه به شعب بانکی در ایام سخت کرونایی

آن هنگام که ویروس چموش و خطرناک کرونا پهنه جهان را در تسخیر خود گرفت، کمتر کسی تصور می کرد که ابعاد آن اینچنین پیچیده و مهلک بوده و تبعات آن بر اقتصاد و اجتماع، تا فرهنگ و سیاست و امنیت، گسترده باشد.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۷۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، ویروس کرونا با همه ابعاد پیچیده و چند لایه اش، با همه قدرت کشندگی و خطر درگیری و ابتلایش اما راه چاره ای هم به نام فاصله گذاری اجتماعی را برای بشریت باقی گذارده تا به وسیله آن ، موج عظیم کرونایی محصور شده و چاره ای برای بی علاجی آن هویدا شود.
در هر عرصه ای اما تا این فاصه گذاری به دقت و مداومت رعایت شده ، توانسته از عمق فاجعه بکاهد و البته هرگاه هم که در آن تخطی صورت گرفته، کرونا چهره خشن اش را نمایان ساخته است.
در این زمینه اما بانک ها یکی از مهمترین مکان های عمومی هستند که انواع و اقسام افراد با تیپ و میزان رعایت و سطح هوشمندی متفاوت را در خود جای داده و از این بابت، نیز متحمل صدمات و خسارات فراوانی در طول قریب هشت ماهه اخیر شده اند. به هر روی هر قدمی که بتوان با استفاده از آن، به فاصله نهادن اجتماعی کمک نمود، راه را برای خشن تر شدن کرونا مسدود کرده و از سوی دیگر کمکی به کادر مهربان بهداشتی و درمانی کشور خواهد بود.
بانک ایران زمین در همین راستا با توجه به روند صعودی و شروع موج سوم ویروس کرونا در کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس، طبق بخشنامه صادره از بانک مرکزی، سقف مجاز کارت به کارت شتابی و درون بانکی از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازها را افزایش داد.
بر اساس این بخشنامه، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپردازها و کیوسک بانک ایران زمین از مبلغ سی میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدأ هر کارت به شصت میلیون ریال افزایش یافت، همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت سازها از ده میلیون ریال به سی میلیون ریال با حصول اطمینان از انطباق شماره ملی دارنده کارت و شماره ملی دارنده سیم کارت انجام دهنده تراکنش قابل افزایش است.
در همین راستا، امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال و تا اطلاع ثانوی بلامانع است و سقف صدور کارت هدیه تا اطلاع ثانوی و به صورت موقت به بیست میلیون ریال افزایش یافته است، این اقدامات به منظور جلوگیری از مراجعه مشتریان به شعب و حفظ سلامت آنها انجام می شود.
روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: از آنجایی که بانک‌ها یکی از اماکن پر خطر برای ابتلا به ویروس کرونا هستند، بانک ایران زمین برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مشتریان و کارکنان بانک، از آمادگی کامل زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک این بانک برای استفاده غیرحضوری مشتریان خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار