خبرهای داغ:

محدودیت یک ماهه کرونایی در استان سمنان

مقررات و محدودیت‌های خاص یک ماهه کرونایی در مرکز استان سمنان و سه شهرستان دیگر اعلام شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۹۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
محدودیت یک ماهه کرونایی در ۴ شهرستان استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، بر اساس مصوبات و تصمیمات جدید ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در مراکز استان‌های کشور محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.
با توجه به مصوبه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، هیچ یک از مشاغل و صنوف گروه‌های دو، سه و چهار در مرکز استان و سه شهرستان شاهرود، دامغان و گرمسار به مدت یک ماه از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه، بعد از ساعت ۱۸ اجازه فعالیت نخواهند داشت و در صورت عدم رعایت این قانون با آنان برخورد خواهد شد.
وضع رو به افزایش میزان بستری و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در استان سمنان نگران‌کننده است و متأسفانه طی چند روز گذشته آمار‌های جدید و افزایشی در میزان بستری و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا را در استان شاهد هستیم.
یکی از راه‌های شیوع کرونا، برگزاری برنامه‌های خانوادگی و هم‌نشینی‌های خویشاوندی است که در این زمینه نیز مقرر شد تا ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در جلسه بعدی برنامه‌های خود را اعلام کند.
استاندار سمنان می‌گوید: تا روز گذشته، بیش از ۵۵۰ نفر از مردم استان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که این آمار نشانگر پیک دوم کرونا در استان بوده و لازم است به‌منظور کاهش این میزان، بیش از پیش در رعایت پروتکل‌ها و همچنین استفاده از ماسک تلاش شود.
علی‌رضا آشناگر با قدردانی از مردم و تلاش جامعه پزشکی و پرسنل بهداشت و درمان و تمام دست‌اندرکاران مقابله با کرونا، با دعوت از تمام مردم استان به‌منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات گفت: محدودیت‌ها و مقررات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به‌منظور حفظ جان هم‌وطنان و کاهش میزان شیوع کرونا وضع شده و برای تحقق اهداف این ستاد به همکاری و مساعدت بیش از پیش تمام اقشار مختلف مردم و به‌ویژه اصناف و مشاغل استان نیاز است./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها