خبرهای داغ:

محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه و بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: تعامل سازنده در راستای پیشبرد برنامه‌های خدماتی و خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۲۹۱۲۹۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
برنامه‌های جدی محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه و بسیج استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با رئیس شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار که معاونت اداری و پشتیبانی سپاه و مسؤول بسیج ادارات الحدید نیز حضور داشتند، در خصوص تعاملات و هماهنگی‌های بیشتر در راستای خدمت‌رسانی به مردم بحث و تبادل‌نظر شد.
سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این دیدار با تقدیر از همکاری‌های اداره توزیع برق این شهرستان با سپاه و بسیج به‌ویژه در برپایی اجلاسیه‌های شهدای شهرستان شاهرود اظهار کرد: تعامل سازنده در راستای پیشبرد برنامه‌های خدماتی و خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه و بسیج است و در این راستا، اداره برق نقش مهمی را ایفا می‌کند.
وی با تأکید بر لزوم برطرف کردن مشکلات مردم در حوزه مأموریتی این اداره افزود: در این راستا، باید تعاملات را افزایش داد و با ارتباط و همکاری در این مسیر قدم برداشت و سپاه و بسیج در کنار این اداره حضور فعال دارد و هر کجا نیاز باشد در خدمت هستیم.
جمال فرخ‌زاده، مدیر شرکت توزیع نیروی برق شاهرود نیز در این دیدار با بیان اینکه تعاملات و هماهنگی‌های سازنده در راستای خدمت‌رسانی به مردم اولویت این اداره است، افزود: بسیج نیروی کارآمد نظام در همه صحنه‌هاست و ما خود را بسیجی می‌دانیم؛ چراکه فقط خدمت خالصانه به مردم در دستور کار ماست.
وی در این دیدار گزارشی از اقدامات این شرکت در خدمت‌رسانی به مردم ارائه و بر تعامل و همکاری با مجموعه سپاه و بسیج در راستای خدمت به مردم تأکید کرد.
جعفر اسماعیلی، فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید نیز در این دیدار با تقدیر از تعامل و همکاری مجموعه شرکت توزیع نیروی برق شاهرود با این حوزه در اجرای برنامه‌های بسیج بر تعامل و همکاری بیش از پیش تأکید کرد.
همچنین در راستای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و پشتیبانی از نقاهتگاه شاهرود، یک هزار بطری آب معدنی توسط بسیج ادارات و با کمک شرکت آب معدنی بلورسا و پایگاه مقاومت بسیج اداره صنعت، معدن، تجارت به نقاهتگاه شاهرود اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها