فرمانده سپاه اسکو:

کمک های مومنانه حرکتی مهم در محرومیت زدایی است

فرمانده سپاه اسکو گفت: کمک های مومنانه که با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب آغاز و اکنون به همت مردم و بسیجیان به یک نهضت محرومیت زدایی تبدیل شده و ادامه این حرکت عظیم امری ضروری است.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۶۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضایی در حاشیه پویش «همکلاسی مهربان، عاشقان پیامبر مهربانی»، افزود: مطابق قولی که داده ایم تا پایان کرونا در کنار مردم خواهیم بود و از هیچگونه اقدام موثر در این راستا صرف نظر نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اجرای دقیق و علمی طرح های محرومیت زدایی مانع از تحقق نقشه های شوم دشمنان بخصوص در حوزه  عملیات روانی شده و روح وحدت و یکپارچگی ملی را در تمامی سطوح جامعه افزایش می دهد.

رضایی با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت با ماهیت محرومیت زدایی اولویت اول بسیج به شمار می رود ادامه داد: امروز به همت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) اسکو 500 بسته حمایتی، شامل لوازم التحریر، مواد غذایی، گوشت گرم و گوشی تلفن همراه به ارزش 550 میلیون ریال بین خانواده های دانش آموزان نیازمند و آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا توزیع می شود و قطعا این مسئولیت خداپسندانه در طول روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات