نخبه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج:

آینده قوی ایران اسلامی در گروی توجه به نخبگان است

نخبه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین (ع) گفت: من از زمان تحصیل در مقطع ابتدایی افتخار حضور در بسیج دانش آموزی مدرسه را داشتم.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۹۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فاطمه قیداری با اشاره به فعالیت خود در حوزه بسیج دانش آموزی ۱۱۶۱ حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: از زمان تحصیل در مقطع ابتدایی افتخار حضوردر بسیج دانش آموزی مدرسه را داشتم ام وعلاوه برآن در بسیج محله نیزدر پایگاه مسجد امام جعفر صادق (ع)  از حوزه 126 حضرت سکینه (س) سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج مشغول به فعالیت هستم.

 وی با بیان اینکه اکنون دانش آموز پایه نهم دبیرستان فرزانگان یک می باشد، افزود: بحمدالله در مسابقات المپیاد ریاضی جهانی مدال برنز و در المپیاد آسیایی علوم مدال نقره کسب کردم و همچنین نیز در مسابقات کشوری نانو موفق به کسب دو مدال طلا و نقره و در مسابقات نجوم نانو مصور نیز عناوین برتر و در بحث اختراعات نیز در مسابقات جهانی لندن موفق به دریافت نشان برنز مسابقات شدم.

وی متذکر شد: پدر و مادر بنده از چهره های فرهنگی و علمی موفق می باشند و بنده نیز با تاسی به آنان بعنوان الگوی عملی توانستم در این مسیر گام بردارم و در این مسیر مشوقین بعدی بنده معلمان و بویژه مدیر وکادر آموزشی توانمند مدرسه فرزانگان یک بودند که از زحمات آنان صمیمانه سپاسگزارم .

قیداری تصریح کرد: تمام تلاش من این است که بتوانم به پیشرفت و آبادانی کشور ایران کمک کنم و به مردم سرافراز اسلامی  خدمت کنم و علاقه خاصی به تحصیل در رشته پزشکی دارم، امیداورم بحول و قوه الهی در این زمینه علاوه بر درخشش و پیشرفت بتوانم بهتر به بندگان خدا خدمت کنم.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت بنده اول لطف الهی و در مرحله بعدی حمایت های پدر و مادر و همچنین زحمات معلمان دلسوزم است، تصریح کرد: بنده به مدد الطاف الهی حافظ 5 جزء قرآن کریم هستم و در مسابقات تفسیر امسال موفق به کسب رتبه اول استانی شدم.

قیداری خاطر نشان کرد: بنده امیدوار هستم، مسئولین کشوری و استانی همچون مقام معظم رهبری حمایت های خود را از جهات معنوی و مادی از جامعه نخبگانی دریغ نکنند، چون این توجه امری ضروری و به طور قطع آینده قوی ایران در گروی توجه به نخبگان کشوری است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها