خبرهای داغ:

دستگیری سه گروه متخلف شکارچی در شاهرود+ تصاویر

مامورین یگان حفاظت اداره محیط زیست شاهرود طی گشت و کنترل از مناطق استحفاظی در یک روز موفق به دستگیری سه گروه متخلف (شکارچی) شدند.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۹۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مامورین یگان حفاظت گارد محیط زیست منطقه حفاظت شده جنگل ابر و گروه سیار اداره محیط زیست شاهرود طی گشت و کنترل از مناطق استحفاظی در یک روز موفق به دستگیری سه گروه متخلف (شکارچی) در مناطق شکار ممنوع تپال و حاشیه منطقه حفاظت شده جنگل ابر شدند.
علی اکبر قربانلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود در این خصوص به خبرنگار ما گفت: گروه اول قبل از هرگونه اقدام به شکار ضمن تفهیم قوانین و مقررات شکار و صید با گرفتن تعهد، از منطقه خارج شدند.
وی افزود: گروه دوم در ارتفاعات مشرف به شهر مجن در حال شکار کبک بوده که با مشاهده مامورین اقدام به فرار کرده که توسط مامورین دستگیر و یک قطعه کبک شکار و سلاح وی نیز واگذار به غیر بوده است.
قربانلو خاطر نشان کرد: گروه سوم در غروب جمعه که اقدام به ۴ سر خرگوش و ۳ قطعه کبک شکار نموده بودند که با توجه به تاریک شدن هوا و همچنین در داخل اتاق باغی مستقر بودند با همکاری کلانتری قلعه نو و با دستور بازرسی قاضی کشیک لاشه‌ها و دو قبضه سلاح با مهمات مربوطه کشف و توقیف گردید.
وی از همکاری عوامل نیروی انتظامی و نظر مثبت رییس و قضات دادگاه بسطام تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار