مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد:

ارائه خدمات بهداشتی به 70 هزار یزدی در طرح آمران سلامت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: جوانان و داوطلبان هلال احمر استان یزد در طرح آمران سلامت به بیش از ۷۰ هزار نفر خدمت ارائه کردند.
کد خبر: ۹۲۹۱۴۶۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دکتر محسن حرازی زاده یزدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر که از پنجم آبان آغاز شد و تا ۱۵ آبان ادامه داشت، ۷۰ هزار و ۴۸۶ نفر از شهروندان از خدمات جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به همکاری ۲۶۴ نفر از اعضای جوان داوطلب در اجرای این طرح ملی، افزود: ۲۹ هزار و ۲۹۰ عدد ماسک، ۳۱۱ لیتر مایع ضدعفونی کننده توزیع و مصرف شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد در ادامه با بیان این‌که ۸۸ پایگاه در طرح آمران سلامت این استان فعال بودند، گفت: ۲۳ تیم ثابت و ۶۵ تیم سیار نیز در این طرح ملی حضور داشتند.

حرازی زاده مشارکت ۱۳ هزار نفر از هموطنان یزدی در کمپین من قول میدهم را از دیگر دستاورد‌های هلال احمر استان درر بحث مقابله با شیوع کرونا در استان خبر داد، تصریح کرد: نیکوکاران یزدی با اهدای دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در این طرح مشارکت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری و حمایت بهداشتی درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجه با ویروس کرونا از اهداف اجرای طرح ملی آمران سلامت بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار