خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اعلام کرد:

تحویل بیش از یک میلیارد و 677 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه شهید رجایی

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از مصرف یک میلیارد و 677 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در 7 ماهه نخست امسال توسط نیروگاه شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۴۸۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  اسماعیل مفرد بوشهریمدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به تحویل بیش از یک میلیارد و 677متر مکعب گاز به نیروگاه تولید برق شهید رجایی گفت: در 7 ماهه نخست امسال 2 ميليارد و 982 ميليون متر مكعب گاز در سطح استان قزوین مصرف شده است که 56 درصد مقدار مذکور مربوط به گازی است که به نیروگاه شهید رجایی تحویل شده و مابقی در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری استان مصرف شده است.

بوشهری با بیان اینکه تحویل حداکثری گاز به نیروگاه شهید رجایی از اولویت های شرکت گاز استان می باشد افزود امید است با تحویل هر چه بیشتر گاز به عنوان سوختی پاک به نیروگاه شاهد کاهش آلاینده های زیست محیطی باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح كرد: خوشبختانه با سیاست های ابلاغی از سوی وزارت نفت در دولت های یازدهم و دوازدهم تحویل گاز به نیروگاه های تولید برق کشور روند صعودی و حداکثری به خود گرفته است، به گونه ای که در سال 1392 به نیروگاه شهید رجایی یک میلیارد متر مکعب گاز تحویل شده بود ولی این میزان در سال 1398 به 2 میلیارد و 227 میلیون مترمکعب رسید که نشان از رشد 127 درصدی دارد.

 1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار