خبرهای داغ:

اجرای دو طرح پژوهشی توسط پژوهشگران کمیته امداد استان سمنان کلید خورد

اجرای دو طرح پژوهشی توسط تیم پژوهشگران کمیته امداد استان سمنان در مقوله راهکار‌های فقر زدایی بدون وابستگی افراد نیازمند به کمیته امداد و اثر بخشی بازاریابی فروش محصولات مددجویان و راهکاری آن کلید خورد.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۱۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
اجرای دو طرح پژوهشی توسط پژوهشگران کمیته امداد استان سمنان کلید خوردبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: راهکار‌های فقر زدایی بدون وابستگی افراد نیازمند به کمیته امداد و اثر بخشی بازاریابی فروش محصولات مددجویان و راهکاری آن، دو عنوان پژوهشی این تیم دانش پژوهش است.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان آفتی که گریبان گیر جامعه شده است را علم بدون عمل و عمل بدون علم دانست و وتصریح کرد: این امر منجر به ناکارآمدی علم و همچنین برخی کار‌ها شده است.
محسن مسعودیان راد در نشست با تیم پژوهشگران کمیته امداد با اشاره به در دانشگاه‌ها جامعه علمی داریم، اما به کار مرتبط گره زده نیستند، تصریح کرد: اکنون نیاز به تزریق علم درکار‌ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه اکنون شاید بیش از ۸۰ درصد کشاوورزی فعلی ما سنتی است تصریح کرد: ورود علم به این کشاورزی منجر به کاهش مصرف مواد موردنیاز و افزایش فرآوری می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان کا رپژوهش در قالب تیمی و از دیدگاه‌های علمی برخوردار باشد اذعان داشت: پژوهش باید باید ما را نسبت به گذشته یک گام به جلو‌تر ببرد.
شایان ذکر است،۶۲ پژوهش در استان‌های کشور همزمان با این پژوهش در استان سمنان کلید خورد که سهم استان سمنان پژوهش است. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار