حضور جوانان انقلابی در کنترل کرونا بیش از پیش احساس می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: حضور فعال جوانان مؤمن و انقلابی در کنترل بیماری و یاری به آسیب دیدگان این بیماری منحوس بیش از پیش احساس می شود.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۵۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق در راستای لبیک به امر مقام معظم رهبری در اینکه جوانان انقلابی برای مقابله با کرونا به میدان بیایند، افزود: در ابتدای شیوع این بیماری، همت گسترده و شبکه مردمی با حضور و میانداری جوانان و نوجوانان انقلابی جلوه خاصی به خود گرفته و تا حد زیادی از مشکلات را مرتفع کرد.

وی با تأکید بر اراده دوباره و خیز جدی جهت رفع مشکلات شیوع این بیماری اظهار داشت: هم افزایی شبکه های مردمی و همت دوباره جوانان مؤمن مطالبه جدی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: بسیاری از مردم در پی شیوع این بیماری منحوس بویژه ایام اخیر که تشدید آن را شاهد هستیم، گرفتار مشکلات معیشتی شده اند.

ولایی برحق ادامه داد:  البته ما قائل بر این نیستیم که تنها راه مبارزه با این بیماری، طرح مواسات و همدلی است بلکه قرار گرفتن در جبهه مبارزه با این بیماری، پیشگیری ، امید بخشی و یاری به خانواده های مبتلا و آسیب دیده ی کرونا است.

وی با انتقاد از برخی نهاد ها در خصوص مراحل قبلی مواسات و همدلی گفت: عملکرد برخی از نهاد ها جریان مردمی را به جریان ارگانی تبدیل کرد و شاید همین ویژگی باعث شد که این رزمایش به صورت مقطعی صورت پذیرفت و فرمایش جدید مقام معظم رهبری تاکید به حضور مردمی در این عرصه می‌باشد.

وی افزود: این ۲ ماه مدت زمانی است که جوانان مؤمن و با اخلاص عیار خود را بار دیگر به رخ جهان خواهند کشید و نشان خواهند داد که این مشکلات مرتفع نخواهد شد مگر با حضور فعال این عزیزان.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید سلیمانی، قرارگاهی است مردمی که با پشتیبانی و مشارکت سازمان های مردم نهاد قصد اجرای برنامه های ویژه از ۱۳ آبان لغایت ۱۳ دی را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار