خبرهای داغ:
هرکس گره مشکلات را به مذاکره با آمریکا حواله دهد خائن است

جوبایدن یا کلید شکسته داخلی؟

کلید در دستان رییس جمهور نچرخید و امروز هم مشکلات ریشه داخلی دارد اما با اطمینان می گوییم که با روی کار آمدن اشخاص در آمریکا سیاست ما تغییر نمی کند.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۱۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

انتخابات آمریکا با حضور ۱۵۰ میلیون نفر شرکت کننده رکورد بی سابقه ای را در تاریخ دمکراسی این کشور به ثبت رساند تا دست رییس جمهور آتی را برای هر اقدامی باز بگذارد. آن چه اتفاق افتاد رفتار نخبگان داخلی کشور و برخی سیاسیون در واکنش به منتخب آمریکا در روزهای اخیر بود.

دوگانه مذاکره و جنگ بار دیگر همانند سالهای گذشته در رسانه های اصلاحات شروع شد تا بتوانند چند سالی کشور را در دست بگیرند و ناکامی خویش را با دو واژه اختیارندارم دستور نظام بود، با رهبر هماهنگ بودیم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

سقوط قیمت دلار، سکه، طلا در روزهای اخیر ذوق مرگی را بین برخی حامیان مذاکره و طیف وابسته به حامیان مذاکره به نمایش گذاشتند که دوقطبی حامیان ترامپ را برای موجه جلوه دادن عملیات فریب برای بزک کردن آمریکا را دنبال کنند.

حامیان بایدن پاسخگو باشند که هنوز بایدن روی کار نیامده چرا یک شبه تا ۸ هزار تومان دلار سقوط می کند؟ چرا نان مردم را گروگان گرفتید تا به اهداف شوم خود برسید؟ وقتی یک شبه ۳۰ درصد قیمت دلار سقوط می کند، نمی توانستید در مدت ۸ سال کنترل قیمت ها را داشته باشید؟

سوال بعدی درباره ملزومات اولیه که ۲۵ قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم است. سکه، ارز، طلا سقوط می کند اما برنج، گوشت، مرغ، خانه، اجاره مسکن، عوارض، روغن، خودرو، لوازم و قطعات یدکی خودرو، سقوط نمی کند بلکه با ترامپ و بدون ترامپ رشد صعودی دارد؟

چرا هزینه دانشگاه ها با ترامپ و بایدن رشد صعودی دارد؟ هرکس گره مشکلات را به مذاکره با آمریکا حواله دهد خائن است. خیار و گوجه که دست امریکا نیست؟ هزاران تن پیاز و برنج احتکار شده کشف و ضبط شده ربطی به ترامپ و بایدن ندارد.

آقای محترمی که بایدن را شخصی فهیم و دانا می شمارید و بهترین فرصت برای کشور قلمداد می کنید، نمی توانید مردم را فریب دهید، تمام کسانیکه بایدن را فهیم و باب مذاکره را باز می کنند آقا زاده ها و خودشان در آمریکا و اروپا هستند. یعنی باور کنیم ابتکار نگران فرزندانشان نیست در اظهار نظر علیه آمریکا؟

کلید تهران در دستان بایدن یا ترامپ نیست، به نویسنده، مهر تندرو و افراطی بودن نزنید، بدون پشتوانه قدرت نمی توان با آمریکا مذاکره کرد. هسته ای دیگر وجود ندارد که برای تعامل داده شود. این بار موشکی و منطقه را روی میز بگذارید تا در دور دوم حمله نظامی تمام عیار دمکراتها را تجربه کنیم. آن وقت با زیبا کلام به جنگ آنها خواهیم رفت.

کلید در دستان رییس جمهور نچرخید و امروز هم مشکلات ریشه داخلی دارد. با روی کار آمدن اشخاص در آمریکا هم سیاست ما تغییر نمی کند.

نگارنده: فاطمه جهانبخش

ارسال نظرات
پر بیننده ها