مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان در گفت و گو با«بسیج» مطرح کرد

ششمین جشنواره ابوذر در سیستان و بلوچستان فراخوان داد

مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان گفت: ششمین جشنواره استانی ابوذر در 10 قالب و با هدف بیان دستاوردهای انقلاب و چهل سالگی دفاع مقدس از امروز در استان سیستان و بلوچستان فراخوان داده است.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۵۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: فراخوان ششمین جشنواره استانی ابوذر از 19 آبان ماه آغاز شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد، خبرنگاران، اصحاب رسانه و علاقه مندان می توانند از طریق آدرس دبیرخانه جشنواره  تقاطع خیابان مصطفی خمینی و طالقانی مجتمع فرهنگی شهید نوری صفا سازمان بسیج رسانه وآدرس سایت:aboozarha.ir  آثار خود را ارسال کنند.
 
وی افزود: این جشنواره در 10 قالب  عکس و اینفوگرافی، خبرمکتوب، تیتر،گزارش تلویزیونی و رادیو، مصاحبه و گزارش تحلیلی، یادداشت و مقاله، صفحه آرای، انیمیشن، موشن گرافیک،کاریکاتور و دابسمش اجرا می شود.
 
یوسف علی بیگی، جهش تولید، اقتصاد مقاومتی، کرونا و کمک مومنانه، نقش بانوان در پیشرفت استان، مبارزه با آسیب اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، چهل سالگی دفاع مقدس را از محورهای جشنواره برشمرد.

این مسئول ادامه داد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امید آفرینی، نگاه نو به استان، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و سلفی گری، بخش ویژه شهید سلیمانی را از دیگر محورهای جشنواره عنوان کرد.

گفتنی است اختتامیه جشنواره بهمن، ماه برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات