خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: باید تلاش کنیم تا ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ آن به نسل جوان انتقال یابد.
کد خبر: ۹۲۹۱۹۰۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در سپاه عاشورا گفت: باید جوانان ما بدانند برای حفظ این آب و خاک چه جوان‌هایی جان شیرین خود را فدا کرده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت آزادسازی سوسنگرد و اینکه رزمندگان آذربایجان‌شرقی در این عملیات سنگ تمام گذاشتند، لذا باید قدردان این حماسه باشیم و در گرامیداشت آن که روز ۲۶ آبان ماه است تلاش کنیم آن را به تمامی نسل‌ها معرفی کنیم تا از یاد‌ها نرود.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: در سالگرد این حماسه می‌توانیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی  و با برگزاری بسیاری از مراسمات از جمله مراسم شب خاطره به صورت مجازی، برگزاری نمایشگاه، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان شرکت کننده در آزادسازی سوسنگرد اهمیت آن را نشان دهیم.

 معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز گفت: با تکیه به اینکه در چهل سالگی دفاع مقدس هستیم و مراسم‌های مختلفی از سوم خرداد تا پایان اسفند امسال برگزار می‌شود، می‌توانیم اهمیت ایثار و شهادت را در جامعه نشر دهیم.

الیاس گل محمدزاده افزود: با توجه به شرایط کرونایی در جامعه، باید ماموریت و رسالت مهم فرهنگی در مورد آزادسازی سوسنگرد و نقش نیرو‌های آذربایجان را برجسته‌تر کنیم.

وی ادامه داد: از برنامه‌های این روز می‌توان به دیدار با امام جمعه تبریز، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری نمایشگاه مجازی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اشاره کرد.

در این جلسه تعدادی از اعضا پیشنهادات و آمادگی خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالروز آزادسازی سوسنگرد اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار