انهدام باند 4 نفره سارقان به عنف در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل، از دستگیری 4 سارق به عنف با 8 فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۲۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار بسیج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ثمره حسینیگفت: شب گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام شکایت او از ۴ نفر جوان ناشناس که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و وجوه نقد او کرده بودند بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع در صحنه سرقت حاضر شدند.

سرهنگ ثمره حسینی، تصریح کرد: با دریافت مشخصات سارقان از مالباخته بلافاصله تمامی واحد‌های گشت انتظامی سطح شهر زابل برای دستگیری سارقان به صورت هدفمند شروع به گشت زنی در سطح حوزه کردند.

این مفام انتظامی در ادامه گفت: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه یکی از واحد‌های گشت انتظامی، سارقان را در حین سرقت اموال یکی دیگر از شهروندان مشاهده و در یک اقدام ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: متهان که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند ضمن قبول بزه انتسابی، در تحقیقات تکمیلی به ۸ فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: پلیس به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضائی و همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار به افرادی که بخواهند نظم و آسایش و امنیت عمومی را خدشه دار کنند اجازه جولان نمی‌دهد و این مجرمان حرفه‌ای با برخورد قاطعانه مجریان قانون روبرو خواهند شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار