به همت صندوق ذخیره بسیجیان؛

پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی در زنجان برگزار می شود

بمناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق(ع) و روز 13 آبان، صندوق ذخیره بسیجیان پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی را برگزار می کند.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۳۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ به مناسبت ۱۴۵۰ سالگی میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، میلاد امام جعفر صادق (ع) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با توجه به هتاکی‌های صورت گرفته به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) از جانب ایادی استکبار و مزدوران صهیونیسم بین الملل، صندوق ذخیره بسیجیان اقدام به برگزاری پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی نموده است.
پویش وحدت و اعلام انزجار نسبت به استکبار جهانی در زنجان برگزار می شود

به پاس قدردانی از مشارکت اعضا، به ۱۴۵۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

تبلت، کارت اعتباری دو میلیون ریالی، بسته اینترنت دو میلیون ریالی، بسته بهداشتی دو میلیون ریالی، بیمه عمر و حوادث دو میلیون ریالی، تسهیلات قرض الحسنه صد میلیون ریالی و تسهیلات قرض الحسنه پنجاه میلیون ریالی از جوایز در نظر گرفته شده در این پویش می‌باشد.

گفتنی است مهلت شرکت در این پویش تا پایان آبان ماه سال جاری بوده و اعضاء صندوق برای شرکت در طرح می‌توانند به صفحه شخصی خود در سامانه سحاب به آدرس Sahabcard.ir مراجعه نمایند.


همچنین بسیجیان زنجانی می‌توانند با عضویت در کانال صندوق ذخیره بسیجیان استان زنجان در کانال ایتا به آدرس szbasijian-zanjan (صندوق ذخیره بسیجیان زنجان) مراجعه و یا از طریق zanjan-tickett اطلاعات لازم را کسب نموده و از مزایا و امکانات ویژه اعضای این صندوق و نحوه ثبت نام اطلاع یابند.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار