معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

دشمنان انقلاب اسلامی متحد القول هستند/ دولت جوان نسخه نجات بخش کشور است

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه سیاست های آمریکا و غرب همیشه ثابت ولی تاکتیک هایشان متفاوت است، گفت: دولت جوان و تکیه بر توان داخلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۹۲۲۷۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،جواد بیژنی، معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگوی زنده با عنوان تحلیل سیاست های امروز دنیا به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز میناب با اشاره به سخن مقام مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه دانشجو ضمن آگاهی از مسائل سیاسی باید قدرت تحلیل های ساده را داشته باشد، اظهار کرد: زاویه دید خود را باید اصلاح کنیم و نباید نسبت به مسائل سیاسی دچار افراط و تفریط شویم بلکه به عنوان یک بسیجی باید دیدگاه های قوی تری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مطالعه تاریخ و فهم دقیق حوادث تاریخی از کلیدی ترین عوامل تقویت قوه تحلیل مسایل سیاسی است.

کارشناس مسائل سیاسی استان یاد آور شد: دستگیری امام خمینی(ره) در شامگاه چهاردهم خردادماه سال 1342 به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ سبب شد تا مردم با فهم درست و دقیق این حادثه جان خود را فدای ایشان کنند.

بیژنی با تاکید بر اینکه دشمنان با دستگیری امام خمینی(ره) به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بودند، گفت: راهبرد و سیاست های آمریکا و غرب همیشه ثابت است ولیکن تاکتیک های متفاوتی را استفاده می کنند در واقع دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همیشه متحد القول هستند.

وی با اشاره به مسائل موجود در کشور تصریح کرد: در زمینه های علم و فناوری پیشرفت های چشمگیری داشته ایم اما در حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم عملکردها ضعیف است .

 

معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی حل می شوند، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) امور و مسائل کشور باید به دست جوانان انقلابی سپرده شود چون با روی کار آمدن دولت جوان و حزب الهی مشکلات کشور حل خواهد شد.

بیژنی با بیان اینکه جوان یعنی فردی که با پشتکار و تلاش های بی وقفه شبانه روزی خواهان ایجاد تغییرات مثبت در جامعه است، تاکید کرد: دولت جوان نسخه نجات بخش کشور و راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه است.

وی در پاسخ به این سوال که عادی سازی روابط با سران کشورهای حوزه خلیج فارس چه تاثیری بر کشور ما دارد، گفت: معامله قرن یک طرح آمریکایی و بر اساس منافع آمریکا و به تبع رژیم اسرائیل تنظیم شده و ترامپ با پشتیبانی اسرائیل درصدد بود آن را در جهان اسلام اجرا کند.

معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) با تاکید براینکه تبیین و روشنگری از اساسی ترین کارهاست، خاطرنشان کرد: دانشجویان در ابتدا باید با اجرای برنامه های سیر مطالعاتی نسبت به حوادث کشور و جهان اسلام آگاهی های لازم را کسب کنند و سپس به روشنگری در بین مردم بپردازند.

ارسال نظرات