فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفت و گو با«بسیج» مطرح کرد

سپاه بازوی توانمند مردم است/ جهاد در بنت همچنان ادامه دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: سرویس بهداشتی و نماز خانه در مرکز خرید بخش بنت برای مسافرین و فروشندگان با همت جهادگران بسیجی و پاسدار شهرستان نیکشهر ساخته می شود.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۷۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: از آنجا یی که به دستور مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان نیروی سپاه پاسداران باید همقدم با مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی و حتی فراتر از آن در کنار تمام محرومان جهان باشد؛ لذا در همین راستا از سوی این نهاد مقدس مستقر در شهرستان نیکشهر از اول انقلاب تا کنون برادران سپاهی همیشه و هرکجا که مردم نیاز داشته اند حضور فیزیکی و میدانی داشتند.

 سرهنگ  پاسدار علی اکبرصفویی افزود: بسیجیان و پاسداران باتوجه به شناخت منطقه ایی که داشتند کار‌های موثر و مفیدی در حوزه استحفاظی خود جهت رفع نیازهای مردم محروم انجام داده که قلم از وصف آن عاجز می ماند.

وی با تاکید بر این مطلب از آنجا یی که این ارگان همیشه در کنار مردم بوده و هست، طی طرح مطالعاتی از سوی جانشین ناحیه و آشنایی با فرهنگ بومی این منطقه که در استان بعنوان محرومترین و دورترین نقطه به شمار میرود، به علت عدم وجود سرویس های بهداشتی برای انجام فریضه نماز و تجدید وضو ، زمینی با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر وسط بازار بنت خریداری و این مهم در دستور کار  و ساخت توسط سپاه قرار گرفته است.
 
سرهنگ صفوی ادامه داد:این زمین در نزدیکترین مکان به مراکز خرید جهت احداث وضوخانه وسرویس‌های بهداشتی جداگانه (زنان-مردان) تعین  و کلنگ احداث آن به زمین زده شده  است که بزودی شاهد اتمام این پروژه  خواهیم بود.
 
این مسئول در پایان اظهار داشت:  که برای اولین بار از تمام شهر‌های استان این کار نیک و خداپسندانه در سطح شهر محروم بنت با تدبیر برادر پاسدار اسماعیل کوهکن و حاج آقا رئیسی یکی از خیرین منطقه انجام شد، این کار‌ها گرچه برای خیلی‌ها در ذهن شان خطور نخواهد کرد، اما سپاه پاسداران با مطالعه دقیق از نیاز مبرم مردم این امورات را مایه دلگرمی مردم به نظام و انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در پایان از همکاری و مساعدت شهردار بنت مهندس شاهوزهی جهت خریداری زمین و موافقت جهت احداث وضو خانه و سرویس های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.
 
گفتنی است: این مرکز تنها مرکز خرید ۵۰ هزار نفر زن و مرد از ساکنان این منطقه است که از ۱۰۰ هاکیلومتر دورتر جهت تهیه مایحتاج خود به سوی مرکز این بخش رجوع می کنند، و از آنجا که تمام راه‌های مواصلاتی جاد‌های خاکی هستند، بنابراین باید مردم برای ورود به شهر این مسافت‌ها را طی کنند، در مرکز این شهر هیچگونه فضایی در اختیار این مردم از سوی هیچ نهاد دولتی قرار داده نشده بود بر همین اساس سپاه جهادگونه وارد عمل شده و ساخت سرویس های بهداشتی و وضو خانه که نیاز مبرم بود احصا و در دستور کار قرار گرفت.
ارسال نظرات