خبرهای داغ:
دیدار مسئولان سپاه مانه وسملقان با امام جمعه شهر آشخانه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۸۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان سرهنگ سعید وطن  به همراه حجت الاسلام سید حبیب سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ومسئولین سپاه وجمعی از بسیجیان در نشستی صمیمی باامام جمعه آشخانه حجت الاسلام احمد زاده دیدار کردند.

حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر اشخانه در جمع مسئولان سپاه شهرستان وبسیجیان گفت: حرکت در مسیر انقلاب تنها با تکیه بر شاخصه های بصیرت، ولایتمداری و بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود و این شاخصه های مهم راهنمای انسان به سوی سعادت و سربلندی در فضای غبارآلود فتنه ها هستند.

حجت الاسلام احمدزاده افزود: رمز تداوم و تقويت نظام جمهوري اسلامي ايران، گوش به فرمان ولايت فقيه بودن است و اگر امروز برخي انقلاب هاي كشورهاي اسلامي دوام و ثبات ندارد علت آن نبود اتحاد مردم و رهبري منسجم است و دشمن با استفاده از اين ضعف به راحتي مهره هاي استبدادي استكبار را در بين آنها رسوخ داده و تفرقه انگيزي ميكند.

احمدزاده در پایان با بیان اینکه سلاح ايمان، تقوا، بصيرت و عمل به هنگام و به موقع راه هاي پاسداشت از انقلاب و خون شهداست كه بايد در جامعه تقويت شود، گفت: بايد رهرو و سرباز ولايت باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها