خبرهای داغ:

برگزاری جلسه رزمایش ضدعفونی هدفمند شهرستان شاهرود

جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش ضدعفونی هدفمند شهرستان شاهرود در راستای مقابله با کرونا به میزبانی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۷۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
برگزاری جلسه رزمایش ضدعفونی هدفمند شهرستان شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش ضدعفونی هدفمند شهرستان شاهرود در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این نشست که به همت معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان شاهرود، شهرداران رویان و بسطام، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود، معاونت عمرانی شهرداری شاهرود، نمایندگان گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، نیروی انتظامی، جهادکشاورزی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مسؤولین بسیج سازندگی و رسانه و آماد سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با اشاره به ضدعفونی هدفمند شهرستان در راستای ایجاد حساسیت مردم در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا بر هماهنگی در راستای مقابله با کرونا و اجرای این رزمایش تاکید کرد و از دستگاه‌های اجرایی خواست در این برنامه با قدرت وارد شوند.
اباذر مطهری معاونت عملیات سپاه ناحیه شاهرود نیز در این نشست با اشاره به بلوک بندی شهری برای ضدعفونی هدفمند شهرستان بر مشارکت نهاد‌ها و ارگان‌ها در این راستا تاکید و بر ایجاد پایگاه‌های سلامت در راستای این برنامه و امر به معروف سلامت و توزیع ماسک تصریح نمود.
پورنیا معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان شاهرود نیز در این نشست بر بالابردن سطح حساسیت مردم در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا در شهرستان تاکید کرد و از همه دستگاه‌های اجرایی خواست با سپاه ناحیه شاهرود در راستای ابن رزمایش همکاری کامل را داشته باشند.
نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این نشست بر شیوع خانوادگی ویروس منحوس کرونا تاکید و خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منازل و باز بودن پنجره‌ها برای عبور و مرور هوا در راستای کاهش شیوع کرونا در منازل شد.
در این جلسه مقرر شد همه تجهیزات ضدعفونی هدفمند در سپاه ناحیه در روز شنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ بعدازظهر تجمع و هدفمند از این مکان برای ضدعفونی شهرستان اعزام شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار