انتخابات آمریکا باطن زشت سبک زندگی آمریکایی را رونمایی کرد

امام جمعه موقت شهر آبدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: انتخابات آمریکا باطن زشت سبک زندگی آمریکایی را رونمایی کرد.
کد خبر: ۹۲۹۲۶۷۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰

انتخابات امریکا، باطن زشت سبک زندگی امریکایی را رونمایی کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام و المسلیمن شیخ اسماعیل بحرانی امام جمعه موقت شهر آبدان در خطبه های این هفته شهر آبدان گفت:با توجه به این که در سال های اول دهه پنجم انقلاب و گام دوم انقلاب هستیم، و تجربیات زیادی روبروی ماست، یکی از این تجربیات شنخات دشمن و اعتماد نکردن به اوست.

بحرانی با اشاره به انتخابات امریکاه بیان داشت :انتخابات امریکا که مظهر افول امریکاست. از طرفی پاسخ به کسانی است که دنبال دوگانه سازی ترامپ – بایدن هستند و می خواهند از این اوضاع نابسامان ، و پسا انتخابات امریکا برای انتخابات آینده کشور به نفع خود استفاده کنند. غرب پرستان سازش با امریکا و مذاکرات مجدد را مطرح کرده اند.

وی افزود:یکی دیگر از راه های مقابله با دشمن، جهاد امید آفرین در جامعه است. امروز بیش از هر زمانی دچار شکست راهبردی است 

امام چمعه موقت شهر آبدان با اشاره به 24 آبان سالروز بزرگداشت علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی گفت  :کتابخوانی و مطالعه یکی از اصلی ترین شاخصه های رشد فرهنگ عمومی جامعه است. جا دارد از شورای فرهنگ عمومی بخش آبدان و بویژه امام جمعه محترم، محبوب، انقلابی، و مردمی ، حاج آقای کارگر که مسئولیت این شورا را به عهده دارند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار