خبرهای داغ:
رییس اداره صمت شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با بسیج:

مواد انبار شده‌ ثبت نشده در سامانه جامع تجارت در حکم احتکار است

رییس اداره صمت شهرستان اسدآباد گفت: مواد انبار شده‌ای که در سامانه جامع تجارت ثبت نشده باشد در حکم احتکار است و طبق موازین قانونی با آن برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۷۹۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

مواد انبار شده‌ ثبت نشده در سامانه جامع تجارت در حکم احتکار استرحیم قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: مواد انبار شده‌ای که در سامانه جامع تجارت ثبت نشده باشد در حکم احتکار است و طبق موازین قانونی با آن برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر مواد احتکار شده بسیاری در اسدآباد کشف و ضبط شد، افزود: حتی اگر کسی نیت احتکار نداشته اما موجودی انبار خود را در سامانه ثبت نکند به منزله احتـکار است.

رییس اداره صمت شهرستان اسدآباد گفت:اجناس کشف شده حاصل از بازرسـی‌ها در شهر این هفته و با حکم تعزیرات تعیین تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجناس کشف شده از انبارها یا در شهر توزیع می‌شود یا در اختیار سازمان تملیکی قرار می‌گیرد که این مهم، جرائم و حکم صادره وابسـته به حکـم قاضی تعزیرات اسـت، عنوان کرد: همکاری خوبی مابین اداره صمـت، پلیـس و سازمان‌های امنیتی برقرار است.

لازم بذکر است؛ در هفته قبل انبارهای مواد احتکاری همانند موادشوینده و نهاده‌های دامی در سطح شهرستان اسدآباد کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار