خبرهای داغ:
معاون دادستان قم از بازداشت اعضای یک تور گردشگری با اعمال مجرمانه متعدد خبر داد و گفت: برخورد قانونی و قاطع در انتظار تور‌های ناهنجار و غیرمجازی خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۹۲۸۱۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری امروز در گفت: وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های هدفمند در خصوص شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی اجتماعی در جامعه، گفت: طرح ساماندهی تور‌های گردشگری در دستور کار کارشناسان قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم قرار دارد.

معاون دادستان قم بیان کرد: در همین راستا طی رصد و پایش مستمر انجام شده از سوی کارشناسان قرارگاه دادسرای قم و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، تور ناهنجار و غیر مجاز به مقصد کویر مرنجاب شناسایی و با عوامل آن برخورد شد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه عوامل این تور دارای سوابق متعدد برگزاری تور‌های هنجارشکن بودند، افزود: در بستر این تور اعمال مجرمانه‌ای از قبیل: شرب خمر، روابط نامشروع، رفتار‌های نابهنجار، کشف حجاب، نزاع و دیگر موارد خلاف شرع و قانون به وقوع پیوسته که اتوبوس با صدور دستورات قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی توقیف و به پارکینگ منتقل شد و برای مسئول تور به همراه ۱۸ نفر از شرکت کنندگانی که مرتکب اعمال مجرمانه شده بودند، پرونده قضایی تشکیل و همگی روانه زندان شدند.

حجت الاسلام تحریری تاکید کرد: با افرادی که بدون توجه به اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب اجرای این تور‌ها باشند، برخورد جدی خواهد شد.
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها