رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از بزرگترین شرکت تولید کننده دستگاههای اکسیژن ساز در استان تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۹۲۸۲۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

به گزارش سرویس اصناف خبرگزاری بسیج ؛،دکتر غلامرضا حسن پور در بازدید از شرکت آتبین اعلام کرد: پیرو تاکید سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین از سه هفته قبل بسیج اصناف کشور به موضوع تولید دستگاه های اکسیژن ساز ورود پیدا کرد.

وی اظهارداشت: بسیج اصناف پیش از این نیز با ورود به موضوع تولید ماسک موفق شد ضمن حمایت از مراکز تولیدی ، مشکل کشور در این بخش را  برطرف سازد.

به گفته وی در حال حاضر روزانه 17 میلیون ماسک در بیش از 500 کارگاه صنفی و نیمه صنعتی تحت نظارت بسیج اصناف تولید و در سراسر کشور توزیع می شود.

ورود بسیج اصناف به موضوع تولید دستگاه های اکسیژن ساز

وی اظهارداشت: هدف بسیج اصناف از ورود به موضوع تولید دستگاه های اکسیژن ساز ، مدیریت و راهبری در این بخش است.

رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: با توجه به بروز مشکلاتی در خصوص تامین دستگاه اکسیژن ساز به ویژه برای بیماران کرونایی ، نشست ویژه ای با حضور مسئولان تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت ، وزارت صمت و تولیدکنندگان عمده این بخش برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد که انشالله بزودی آثار مصوبات این نشست را مردم عزیز کشورمان مشاهده خواهند کرد.

کاهش قیمت دستگاه ها

دکتر حسن پور تصریح کرد: بسیج اصناف کشور با همکاری وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تولید و تامین دستگاههای اکسیژن ساز بکار خواهند بست تا هرچه سریعتر شاهد رفع مشکلات موجود در این حوزه باشیم.

وی تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته طی هفته های اخیر و ایجاد رقابت سالم بین تولید کنندگان در این بخش خوشبختانه بهای دستگاه های اکسیژن ساز بطور قابل توجهی کاهش یافته است.

تولید دستگاه های هوشمند

دکتر محمد گلستانی مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت آتبین نیز در این مراسم اعلام کرد: خط تولید دستگاه های اکسیژن ساز هوشمند با حدود 16 میلیارد تومان سرمایه گذاری از سال 1395 بصورت انبوه دراین مرکز آغار شد.

وی افزود: پس ازشیوع ویروس کرونا و با توجه به نیاز کشور به دستگاه های اکسیژن ساز، کار تولید این دستگاه در این شرکت سرعت گرفت.

به گفه وی در حال حاضر سالانه توان تولید 500 دستگاه اکسیژن ساز در ابعاد مختلف 50 ، 60 ، 120 ، 300 ، 400 ، 600 و 1000 لیتر بر دقیقه در این مرکز وجود دارد.

رعایت تمام استاندارد های تولید

در ادامه مهندس محمد زائری مدیر تحقیق ، توسعه و طراحی شرکت آتبین نیز اعلام کرد: محصولات این شرکت با رعایت تمامی استاندارهای روز تولید و روانه بازار می شود.

وی افزود: یکی از سیاستهای اصلی این شرکت علاوه بر تولید محصولات با کیفیت درکشور ، ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان است.

ایجاد اشتغال برای جوانان

به گفته وی در حال حاضر حدود 30 واحد تولیدی کوچک و متوسط در حال تولید اقلام و محصولات مورد نیاز دستگاه های اکسیژن ساز برای این شرکت هستند که این اقدام تاثیر قابل توجهی در ایجاد اشتغال این منطقه داشته است.

وی گفت: شرکت آتبین تنها شرکت داخلی است که کار تحقیق ، توسعه و طراحی مستقل محصولا ت را بطور همزمان در این شرکت انجام می دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به طراحی خاص دستگاه های اکسیژن ساز آتبین ، محصولات این شرکت بصورت هوشمند خود را با شرایط محیط تطبیق می دهد که این یکی از نقاط قوت محصولات ما است.

ارسال نظرات