مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا خبر داد

راهیابی «میراشکار» به جشنواره تئاتر مقاومت

نمایش میراشکار طی سه ماه کار مداوم، توانست در مرحله اول از بین 600 گروه نمایش جزو 70 گروه مرحله بازبینی قرارگرفته و با رقابت این 70 گروه، جزو20 گروه نمایش مرحله پایانی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۹۲۸۶۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

راهیابی «میرشکار» به جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حمید هراسانی گفت: نمایش صحنه‌ای میراشکار با محوریت حماسه ششم بهمن آمل درسال ۱۳۶۰ و با حمایت سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولید شد.

مسئول بسیج هنرمندان استان ادامه داد: میراشکاربه نویسندگی بهناز دوستی و کارگردانی حمیدرضا هراسانی بر اساس رخداد‌های حماسه قیام ششم بهمن آمل و گوشه‌ای از رشادت‌های مردان و زنان ولایت‌مدار مازندران بر علیه مزدوران و منافقان که در جنگل‌های آمل قصد شورش و خرابکاری در آمل را داشتند را نشان میدهد.

وی اذعان داشت: نمایش میراشکار به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نمایشی بومی و نویسنده و کارگردان کوشیدند با خلق تصاویر خلاق گوشه‌ای از حماسه سال‌های ۶۰ در جنگل‌های آمل را به روی صحنه ببرند.

شایان ذکر است در این نمایش علاوه بر حمیدرضا هراسانی به عنوان کارگردان و بهناز دوستی به عنوان نویسنده، دیگر عوامل تورج زایدلی، سید حسین ساداتی، سید هادی ساداتی، محمد جواد رحمانی، سید فاطمه سجادی و رویا افضلی به عنوان بازیگر. یاسر محمودی مشاور کارگردان و طراح صحنه، فاطمه کاکویی دستیار کارگردان، شبنم خطیبی منشی صحنه، قدرت الله کیا مجیدی آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی، مهرناز مشرفی طراح و گریم، علیرضا مسلمی و اسماعیل حسن پور به عنوان مدیران صحنه در این نمایش ایفای نقش نمودند. امید می‌رود باحمایت وکمک دستگاه‌های فرهنگی این نمایش که تنها نماینده استان دراین جشنواره سراسری میباشد جوایز خوبی رابه ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار