خبرهای داغ:

محدودیت‌های کرونایی در لرستان تشدید می‌شود

استاندار لرستان ضمن تاکید بر پرهیز از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، اظهار داشت: هر جایی که فاصله اجتماعی رعایت نشود، بدون تردید شاهد شیوع گسترده کرونا خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۹۲۸۷۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی  امروز در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه طرح جامعی برای کنترل اجتماعی کرونا طراحی و مقرر شد که در هفته آینده نهایی و اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای این طرح، مناطق کشور به سه بخش قرمز و زرد و نارنجی تقسیم‌بندی و محدودیت‌هایی برای هر کدام اعمال شد، ضمن اینکه این محدودیت‌ها نسبت به گذشته بیشتررو شدیدتر است.

استاندار لرستان اجراکننده اصلی طرح‌ها مردم هستند، بیان داشت: امیدواریم با اجرایی شدن طرح از ابتدای آذرماه، بتوانیم به روش‌های کنترلی بیشتری در سطح اجتماعی برسیم و تجمع‌ها را کاهش دهیم.

خادمی تصریح کرد: مردم بایستی بدانند که همه جلسات و پیگیری‌‌ها و محدودیت‌ها تنها یک پیام داشته و آن عدم تجمع و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، اظهار داشت: هر جایی که فاصله اجتماعی رعایت نشود، بدون تردید شاهد شیوع گسترده کرونا خواهیم بود.

استاندار لرستان ادامه داد: انتظار داریم شعروندان حتی‌الامکان فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از تجمع خودداری کنند.

خادمی با اشاره به وضعیت بحرانی لرستان از نظر شیوع کرونا و همچنین افزایش آمار تلفات انسانی، بار دیگر از مردم درخواست کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جهت کنترل بیماری کرونا بیش از گذشته توجه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار