کارگردان برنامه "دست در دست" در گفت و گو با «بسیج»:

ویژه برنامه کرونایی "دست در دست" روی آنتن می رود

شبکه دو سیما از امشب شنبه 24 آبان برنامه شبانگاهی «دست در دست» را با اجرای سلمان فرخنده به صورت زنده روانه آنتن می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۲۹۱۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
مهدی زنگنه کارگردان ویژه برنامه "دست در دست" در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، در خصوص این برنامه اظهار داشت: شبکه دو سیما از امشب (شنبه ۲۴ آبان) برنامه شبانگاهی "دست در دست" را با اجرای سلمان فرخنده به صورت زنده روانه آنتن می‌کند.
وی ادامه داد:این برنامه تلویزیونی در ۱۵ قسمت به افراد تاثیرگذار می‌پردازد که در بزنگاه‌های مختلف اجتماعی در گیر و دار‌های کرونایی و از جان فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های مردمی، در یک فضای گپ پاییزی در شب‌های آبان و آذر ثبت و ضبط می‌شود.
زنگنه گفت: این دوران سخت همانند دوران جنگ تحمیلی که آثار متعدد سینمایی دارد نیازمند ثبت وقایع و دیده شدن است که این برنامه با این هدف والا و ارزشمند روی آنتن می‌رود.
وی افزود: این افراد که می‌توانند صاحب نام یا چهره شناخته‌شده‌ای هم نباشند در جدیدترین میدان همدلی یعنی دوران شیوع کرونا گام‌های موثری در یاری رساندن به همنوعان خود برداشته‌اند.
این کارگردان ادامه داد: تیتراژ برنامه «دست در دست» توسط حامد فقیهی خوانده شده است و علاوه بر دعوت و گفت و گو با چهره‌های حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران در شرایط کرونایی می‌پردازد.
زنگنه خاطر نشان کرد: تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، پویش مردمی «قرار» با محوریت ارسال داستان‌هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.
این کارگردان تلویزیونی اظهار داشت: تمامی مخاطبان جامعه می‌توانند قصه‌های شنیدنی و چالش‌های مرتبط با موضوع برنامه خود را به صورت مکتوب یا کلیپ و فیلم کوتاه از طریق راه‌های ارتباطی برنامه به آدرس اینستاگرامی “dastdardast.tv۲” ارسال نموده و در صورت تایید داوران مربوطه به این برنامه دعوت خواهند شد یا در حین برنامه پخش خواهد شد و در پایان به برگزیدگان هدایایی اهدا خواهد گردید.
زنگنه افزود: تیم‌های فیلمبرداری و مستندساز برای آثار و قصه‌های برگزیده مردمی در کل کشور تدارک دیده شده و آماده مستند سازی هستند.
گفتنی است ویژه برنامه «دست در دست» کاری از گروه معارف شبکه دو و باهمت سازمان تبلیغات اسلامی، به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه است که جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفت و گوی ویژه خبری، روی آنتن می‌رود.
ارسال نظرات