خبرهای داغ:

اخلاص بسیجیان الگوی خدمت رسانی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: تلاش و فعالیت کارکنان خدوم سازمان بهزیستی بعنوان یک دستگاه حمایتی و امر خطیر خدمت رسانی به اقشار خاص و جامانده از محروم آمیخته با فرهنگ و شور و اخلاص بسیجیان است.
کد خبر: ۹۲۹۲۹۷۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
اخلاص بسیجیان الگوی خدمت رسانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، نشستی با حضور مدیر کل بهزیستی استان سمنان، فرمانده مقاومت پایگاه بسیج رمضان و اعضای شورای بسیج پایگاه اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.
علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این نشست از زحمات اعضای شورای بسیج تشکر و قدردانی کرد و گفت:کسب موفقیت مرهون همدلی و خرد جمعی کارکنان است و تلاش و فعالیت کارکنان خدوم سازمان بهزیستی بعنوان یک دستگاه حمایتی و امر خطیر خدمت رسانی به اقشار خاص و جامانده از محروم آمیخته با فرهنگ و شور و اخلاص بسیجیان است.
ایزدپور ادامه داد: با توجه به شرایط خاص جامعه هدف بهزیستی، فعالیت کارکنان بهزیستی در شرایط ویژه مضاعف می‌شود؛ و در شرایط بحرانی از بسیجیان انتظار می‌روند که در کنار خدمت تخصصی خود با نگاه پیشگیرانه و تعامل بیش از پیش با همکاران در صحنه حضور فعالتری داشته باشند.
مدیر کل بیان داشت: آنچه که حائز اهمیت است این است که بسیجیان در صحنه خدمت رسانی در همه‌ی ابعاد الگو و سرآمد دیگر کارکنان می‌باشند.
مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان خواستار گسترش تعاملات درون سازمانی و برون اعضای شورای بسیج شد و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با همت و تلاش مضاعف و همدلی بیشتر شاهد موفقیت‌های بیشتری در برگ خدمت رسانی اداره کل بهزیستی استان سمنان باشیم. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها