تهدید جان مردم در مطب پزشکان یاسوجی در شرایط بحرانی کرونا

در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط قرمز و بحرانی قرار دارد مطب پزشکان در یاسوج با انبوهی از بیمارانی مواجه است که نه فاصله اجتماعی را رعایت می کنند و نه خبری از رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۱۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, این روزها اگر سری به مطب پزشکان شهر یاسوج به ویژه  مطب پزشکان  متخصص و فوق تخصص حوالی بیمارستان شهید بهشتی  بزنید به وضوح خواهید دید که این اماکن خود به محلی برای شیوع بیش از پیش کرونا تبدیل شده اند.

اتاقی که در این مطب ها برای  نوبت دهی به بیماران اختصاص داده شده است وضعیت تاسف باری دارند و بیماران بر روی صندلی های متصل به هم و بدون فاصله اجتماعی در کنار یکدیگر می نشینند و از طرفی این اتاق ها کوچک هستند و ازدحام جمعیت در آنها نیز خطر شیوع کرونا را دو چندان کرده است.

داروخانه های شهر یاسوج نیز این روزها حال و روز خوشی ندارند و مراجعه کنندگان  نیز نه فاصله اجتماعی را رعایت می کنند و برخی نیز انگار که نه انگار در شرایط بحرانی کرونا به سر می بریم.

پرستاران ، پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد ما هها  است که برای نجات جان بیماران با کووید 19 دست و پنجه نرم  می کنند و سزاوار نیست با سهل انگاری و عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی جان آنها را به خطر بیندازیم.

به نظر می رسد ستاد مبارزه با کرونای استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید به این موضوع ورود پیدا کنند و شرایط اسف بار مطب پزشکان در شهر یاسوج را ساماندهی کنند.

هر چند که اطلاع رسانی در خصوص شرایط بحرانی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی رسانه ها و صدا و سیما انجام می شود و روزانه نیز تعداد زیادی از هم استانی های ما درگیر این بیماری خطرناک می شوند و جان خود را از دست می دهند اما باید مردم فاصله اجتماعی را رعایت و مسائل بهداشتی را مدنظر قرار دهند چرا که کرونا با هیچکس شوخی ندارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار