امام جمعه سرپل ذهاب گفت : کمک مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی در شرایط شیوع بیماری کرونا نقش مهمی در حمایت از محرومین و نیازمندان جامعه دارد که لازم است تداوم یابد.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۱۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام جواد فاطمی نصب اظهارداشت : مشکلات اقتصادی و معیشتی و تورم و گرانی بازار باعث سختی مردم شده است که لازم است چاره اندیشی لازم برای رفع این مشکلات انجام شود.

وی افزود : وضعیت مردم در این شرایط که بیماری کرونا شیوع پیداکرده است و وضع تعطیلی های مکرر جهت حفظ سلامتی مردم و قطع شیوع بیماری و راکد شدن کسب و کارها باعث فشار بیشتر به مردم شده است .

امام جمعه شهرستان تصریح کرد : کمکهای مومنانه و رزمایش مواسات وهمدلی که در لبیک به ندای رهبر انقلاب راه اندازی شد کمک بسیاری به محرومین و نیازمندان جامعه کرد ولازم است که این کمکها در سطح جامعه تداوم یابد.

ایشان درادامه بااشاره به سومین سالگرد زلزله سرپلذهاب اذعان داشت : مردم سرپلذهاب ۸ سال جنگ تحمیلی را تحمل کردند و بعد از بازسازی با وقوع زلزله باردیگر مصیبت و سختیهای بسیاری را متحمل شدند که بر آن صبر کرده و باهمت و تلا ش جهادی باردیگر شهررا بازسازی کردند.

فاطمی نسب ادامه داد : مردم زلزله زده امروز مشکلاتی دارند که لازم است مسئولین برای رفع آنها برنامه ریزی و تلاش جهادی کنند .

امام جمعه شهرستان تصریح کرد : مشکلات زلزله ، سیل ، تورم وگرانی ، بیماری کرونا و ... هرکدام دارای حکمتی است که باایمان راسخ و تکل بر خدا و صبر وتحمل همچون تمام مشکلات دیگر قابل تحمل است تا به لطف خداوند از آن عبور کنیم .

وی خاطرنشان کرد : مسئولین دولتی نیز وظیفه دارند درکنار صبر واستقامت مردم بابرنامه ریزی و اقدام بموقع و مناسب و جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند .

ارسال نظرات