فرماندار شهرستان تنگستان به همراه معاون سیاسی اجتماعی و مدیر شبکه بهداشت و درمان همزمان با آغاز هفته کتاب از کتابخانه عمومی علم الهدای اهرمی شهر اهرم بازدید نمودند .
کد خبر: ۹۲۹۳۲۸۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

بازدید فرماندار تنگستان از کتابخانه عمومی علم الهدای اهرمیبه گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرماندار شهرستان تنگستان به همراه معاون سیاسی اجتماعی و مدیر شبکه بهداشت و درمان همزمان با آغاز هفته کتاب از کتابخانه عمومی علم الهدای اهرمی شهر اهرم بازدید نمودند .
در این بازدید رفیعی پور ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و با اشاره به اهمیت مطالعه و کتابخوانی در ارتقای سطح فرهنگ جامعه ، از تلاش های و زحمات مسئول کتابخانه و رئیس اداره کتابخانه های شهرستان تقدیر و تشکر کرد .
وی اظهار داشت : با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و محدودیت های فعالیت کتابخانه ها در این ایام باید با تمرکز و استفاده از فضای مجازی و راهکارهای خلاقانه و موثر در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدامات لازم صورت گیرد.
در این بازدید فرماندار تنگستان با اهدای چند جلد کتاب به کتابخانه علم الهدای اهرمی و پیوستن به پویش چالش اهدای کتاب ، خواستار اهدای کتاب توسط شهروندان و فرهنگ دوستان برای تقویت ظرفیت کتابخانه ها گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات