حامد جعفری

بازدید سرزده فرماندار تنگستان از برخی ادارات این شهرستان

فرماندار تنگستان به همراه رئیس مرکز بهداشت شهرستان به صورت سرزده از برخی از ادارات وبانک های شهرستان به منظور نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۲۹۳۲۹۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرماندار تنگستان به همراه معاون سیاسی اجتماعی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت سرزده از برخی ادارات و بانک‌های سطح شهر اهرم بازدید نمودند.

رفیعی پور در این بازدید ها بر انجام اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از ابتلای مشتریان و ارباب رجوع از قبیل ضدعفونی دست های مراجعین در بدو ورود، عدم پذیرش و خدمات دهی به مراجعین بدون ماسک و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص از طریق نصب تراکت هایی در معرض دید عموم و مراجعین تأکید کرد و اظهار داشت : براساس بازرسی و بازدید های میدانی استفاده از ماسک و اقدامات پیشگیرانه در اهرم و ادارات نسبت به گذشته بهتر شده ولی نیازمند حساسیت، توجه و رعایت بیشتر از سوی مردم و دستگاه‌ های اجرایی است.
فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی وتوصیه های مربوطه از سوی بهداشت و درمان را سازمان ها و دستگاه های اجرایی به خوبی رعایت کرده اند.
ایشان عبور از این بحران را تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان امکان پذیر دانست و افزود: انتظار می رود شهروندان از مراجعه غیر ضروری به دستگاه های اجرایی خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار