فرماندار تنگستان به همراه رئیس مرکز بهداشت شهرستان به صورت سرزده از برخی از ادارات وبانک های شهرستان به منظور نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۲۹۳۲۹۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرماندار تنگستان به همراه معاون سیاسی اجتماعی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به منظور نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت سرزده از برخی ادارات و بانک‌های سطح شهر اهرم بازدید نمودند.

رفیعی پور در این بازدید ها بر انجام اقدامات پیشگیرانه برای پیشگیری از ابتلای مشتریان و ارباب رجوع از قبیل ضدعفونی دست های مراجعین در بدو ورود، عدم پذیرش و خدمات دهی به مراجعین بدون ماسک و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص از طریق نصب تراکت هایی در معرض دید عموم و مراجعین تأکید کرد و اظهار داشت : براساس بازرسی و بازدید های میدانی استفاده از ماسک و اقدامات پیشگیرانه در اهرم و ادارات نسبت به گذشته بهتر شده ولی نیازمند حساسیت، توجه و رعایت بیشتر از سوی مردم و دستگاه‌ های اجرایی است.
فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی وتوصیه های مربوطه از سوی بهداشت و درمان را سازمان ها و دستگاه های اجرایی به خوبی رعایت کرده اند.
ایشان عبور از این بحران را تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان امکان پذیر دانست و افزود: انتظار می رود شهروندان از مراجعه غیر ضروری به دستگاه های اجرایی خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات