اجرای عدالت درحدمطلوب انقلاب اسلامی را بیمه می کند

حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست سیاسی درجمع پرسنل گردان پیاده شهید خرازی دیواندره گفت: اجرای عدالت درحد مطلوب انقلاب اسلامی را بیمه می کند.
کد خبر: ۹۲۹۳۲۹۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست سیاسی درجمع پرسنل گردان پیاده شهید خرازی دیواندره با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب وتوصیه چهارم این بیانیه که توسط مقام معظم رهبری توصیه به اجرای عدالت ومبارزه با فساد کرده است گفت: اجرای عدالت درحد مطلوب انقلاب اسلامی را بیمه می کند.

وی در ادامه افزود: فریاد بیانیه گام دوم این است که ما تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله داریم، رهبر معظم انقلاب می‌ گویند ما به نتایج بزرگی در انقلاب رسیده ایم ولی در عرصه عدالت آنچنان که باید و شاید رشد نکرده ایم.

منتشلواضافه کرد:عدالت برای مسؤولان پاکدستی، پاک زبانی، پاک چشمی و پاک شکمی است و نتیجه آن هم این است که اداره جامعه، واگذاری و پذیرش مسؤولیت ها باید بر اساس شایستگی ها، لیاقت ها، دانایی و توانمندی ها باشد.

در جامعه باید هر کسی به فراخور دانایی و توانایی مسؤولیت را برعهده بگیرد و فراهم کردن زمینه رشد برای همه بر اساس عدالت ضرورتی غیر قابل انکار است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: برخی از بزرگان از جمله علامه کاشف الغطاء می‌ گوید درمان دردهای کشنده جامعه عدل است و سه بار بر آن تأکید می‌ کند، از معاصران نهضت انقلاب اسلامی شهید متفکر بهشتی، عدل و دین را در کنار هم می‌ داند و تأکید می‌ کند که این دو اگر از هم تفکیک شود دین و عدل ادعایی می‌ شود.

وی اذعان داشت: اگر در حد مطلوب موضوع عدالت را اجرا کنیم، انقلاب اسلامی بیمه می‌ شود والا با سمینار و شعار و کنفرانس کار درست نمی شود و مسؤولان باید از همین امروز به فکر کاستی های نابخشودنی گذشته بیافتند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات