خبرهای داغ:
رسول مظاهری
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید توجه داشت که پیشرفت علمی ما نسبت به ابتدای انقلاب رشد چشم‌گیری داشته و دلیل آن اعتماد به توانمندی جوانان بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۳۳۶۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در نشست صمیمانه نخبگان علمی بسیج دانشجویی در رابطه با مشکلاتی که گاهی سد راه این جوانان برای فعالیت‌های پژوهشی آنان شده است اظهار داشت: از شکست‌ها و نارسایی‌ها ناامید نشوید، بعضی از افراد علاوه‌ بر اینکه هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهند سبب ازبین رفتن انگیزه رشد در وجود من و شما هم می‌شوند ولی این عوامل نباید باعث ناامیدی و متوقف شدنتان شده و باید به جدیت این فعالیت‌هایی که باعث ایجاد انگیزه برای ما می‌شود را ادامه دهید.

وی افزود: کارهای صنعتی و پیشرفته نیاز به ایجاد یک کلینیک با همکاری بسیج مهندسین دارد که ما به‌ دنبال ایجاد آن هستیم و برای فراهم کردن مکان مناسب که دغدغه بعضی از گروه‌ها و تولیدکنندگان شما بود، به فکر هستیم و در این زمینه در حد توان حمایت از طرف سپاه صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به پایه‌های اصلی تشکیل حکومت بیان کرد: در همه‌ جای دنیا امکان تشکیل حکومت هست اما دو مسئله این حکومت را استوار نگه‌می‌دارد، نخستین مسئله علم است که هم‌ اکنون غربی‌ها با پیشرفت‌های علمی‌شان بر جهان سلطه‌طلبی و حکومت داشته و برای ما قدرت‌نمایی می‌کنند اما باید توجه داشت که پیشرفت علمی ما نسبت به ابتدای انقلاب رشد چشم‌گیری داشته و دلیل آن اعتماد به توانمندی جوانانی همچون شما بوده و اگر وابستگی علمی ما به خارج از کشور کمتر شود، این پیشرفت بیش از پیش صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به گفته‌های شما بعد از 40 سال هنوز در بحث خوراک دام به خارج وابسته هستیم و اگر روی امنیت غذایی کار کنید قطعا اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که این موضوع در صحبت‌های مقام معظم رهبری هم مدنظر بوده‌ است.

فدا در رابطه با تاثیر فرهنگ در استواری حکومت تصریح کرد: در سال‌های دفاع مقدس و مقاومت دیدیم که فرهنگ مقاومت و ایستادگی چگونه ملت‌های ایران و سوریه را در حالی‌ که تمام دنیا برای شکست آن‌ها دست به دست هم داده ‌بودند از نابودی نجات داد و شما هم نباید اجازه دهید فرهنگ اتکا به خود و اعتماد به توانمندی‌هایتان به‌ دلیل عدم همکاری و شکست‌ها سرکوب شود چرا که تاثیر فرهنگ از علم هم بیشتر است.

وی گفت: دولت امروز همواره به‌ دنبال مذاکره بوده و امیدوار باشید که دولت جوان انقلابی بعدی، کارشکنی‌های دولت کنونی را جبران خواهد کرد و مثل 8 سال دفاع مقدس که اداره جنگ و کشور به‌ دست نیروهای جوان انقلابی بود، دو باره این اتفاق افتاده و خواسته مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب محقق می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) خاطرنشان کرد: اکنون در مسئله کرونا هم هر کس فراخور حالش طبق خواسته ایشان در بیانیه گام دوم به میدان آمده و شما هم با تولیدات نوآورانه به میدان آمده‌اید که این موضوع سبب خوشحالی و ایجاد انگیزه و روحیه شده و با دیدن این ظرفیت‌ها به صحبت مقام معظم رهبری در رابطه با نتیجه اعتماد به جوان انقلابی می‌رسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها