هرمزگان درهفته بسیج600 برنامه اجرا می کند

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از برگزاری بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عمده برنامه‌های هفته بسیج در فضای مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۳۵۶۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ هدایت الله امیری، در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در گام اول انقلاب بسیج توانست خطر بزرگی را از انقلاب دور کرده و روحیه ایثار و گذشت را به همه مظلومین عالم منتشر کند. بسیج بعد از انقلاب و جنگ در عرصه‌های مختلف حضور داشته و در گام دوم نیز قطعاً نقش خود را بیشتر و پررنگ‌تر ایفا کند.

امیری افزود :برپایی نمایشگاه دستاورد‌ها و فعالیت‌های قرارگاه‌های تحول محلات از جمله برنامه‌هایی است که به صورت غیرحضوری از صداوسیمای مرکز خلیج فارس از ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.
وی گفت: این برنامه از رادیو خلیج فارس نیز از ساعت ۱۸ پخش می‌شود.
 
سرهنگ امیری، آغاز طرح ازدواج آسان جوانان و تامین بخشی از لوازم و جهیزیه ازدواج را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و افزود: در این هفته در قالب رزمایش فرهنگی-اجتماعی خدمت مومنانه، خدمات مشاوره، مددکاری و موضوعات بصیرت افزایی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۴۰ هزار بسته معیشتی با هزینه ۷۳ میلیارد تومان بین نیازمندان استان توزیع شده است، گفت: در هفته بسیج نیز بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
به گفته جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان؛ ۲۰۰ تبلت نیز در قالب طرح جهادی کلاس مهربانی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود.

سرهنگ امیری افزود: در قابل طرح پویش لبخند مهربانی، محتوای کمک آموزشی برای دانش آموزان تهیه و با هماهنگی آموزش و پرورش از طریق فضای مجازی به دانش آموزان ارائه می‌شود.
وی گفت: در سالروز تاسیس بسیج مستضعفان (۵ آذر)، رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس با بسیجیان صحبت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، قدردانی از مدافعان سلامت و خانواده شهدای سلامت، برگزاری شب شعر انقلاب و بسیج، قدردانی از خانواده شهدا، اجرای پویش نذر خون بسیجیان در مراکز انتقال خون، برگزاری جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری، رونمایی از کتاب آشنایی با قرارگاه تحول محلات و اجرای طرح صالحین بصورت مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

سرهنگ امیری گفت: طرح‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان نیز به صورت مجازی افتتاح می‌شود.
وی همچنین از برپایی میز‌های خدمت با حضور دستگاه‌های اجرایی و با رعایت نکات بهداشتی در محلات و مساجد خبر داد.
از ۳۰ آبان تا ۶ آذرماه به عنوان هفته بسیج نام گذاری شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار